TripAdvisor

Frank's Food & Grill
Geclassificeerd als nr. 4 van 367 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Steakhouse
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten met z'n 2e! Een perfect stuk vlees zoals hij hoort te zijn! Lekkere wijn, vlotte vriendelijke bediening.. Wij komen zeker nog regelmatig terug!

Datum van bezoek: september 2019
Franjo059, Eigenaar van Frank's Food & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dankjewel voor je positieve woorden, leuk dat jullie er waren!
We zijn blij te horen dat jullie zo hebben genoten van een etentje bij ons.
Tot binnenkort!

11 september 2019 beoordeeld

Door mond op mond reclame hier terecht gekomen, en het blijft in Nijmegen mijn lievelingsrestaurant. Ongedwongen, prima bediening en persoonlijke aandacht.
Mooie gerechten, goede wijn, dat is waar wij voor gaan. Ik raad het restaurant echt aan.

Datum van bezoek: september 2019
Franjo059, Eigenaar van Frank's Food & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Wat super om te horen rghpeters! We vinden het heel fijn dat jullie het bij ons altijd naar de zin hebben. Graag tot snel!

Team Frank's

4 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, mooie zaak. Warm en leuke bediening. Leuke gerechten, Lamsrack heerlijk,Tuna steak prima, Ribeye (Australie) goed bereidt. Al met al super!

Datum van bezoek: september 2019

Bedankt voor je mooie recensie 565amanc. We zien je graag snel terug in ons restaurant!

Vriendelijke groet,
Team Frank's

30 augustus 2019 beoordeeld

Een tijdje hier niet geweest....even vergeten... maar wat een superrestaurant!
Heerlijke champignons in tempura beslag met een goddelijke saus.
Daarna beef tagliata, vlees perfect klaargemaakt op heerlijke ruculo met permesan.
Daarna Eton Mess......
Ik zeg snel heengaan en nooit meer vergeten!

Datum van bezoek: augustus 2019
Franjo059, Eigenaar van Frank's Food & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Bedankt voor je recensie, leuk dat jullie er waren!
Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten.
Komen jullie snel weer langs om de rest van onze menukaart te proeven?

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

‘Per ongeluk’ bij Frank’s terecht gekomen, maar echt heerlijk gegeten. Leuke bediening en een hele bijzondere kaart. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
Franjo059, Eigenaar van Frank's Food & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Bedankt voor je recensie!
Wat leuk om te horen dat jullie zo aangenaam zijn verrast in ons restaurant.
We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

Reizigers die Frank's Food & Grill bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Frank's Food & Grill geweest? Deel je ervaringen!