“Heerlijk eten bij Franks!”
Beoordeling van Frank's Food & Grill

Frank's Food & Grill
Geclassificeerd als nr. 13 van 330 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Steakhouse
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed vlees, verzorgde gerechten en goede smaken. Personeel is erg vriendelijk en attent. Niks aan op te merken.

Datum van bezoek: mei 2018

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant. Weet zijn getipt Door lokale burgers en hebben echt een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten. Een dikke 10!

Datum van bezoek: april 2018
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gamba’s, daarna een ossenhaasje en daarna een sgropinno op. Alles was van een prima kwaliteit en met name de ossenhaas was top. Ook mijn tafelgenoten vonden het allemaal erg lekker terwijl we verschillende gerechten hadden. Personeel is vriendelijk, bediening prima en de ontvangst gastvrij ! Kortom aanrader !

25 maart 2018 beoordeeld

Het vlees is prima en de gambas waren dat ook. Maar ik vind de bijgerechten, hoewel best lekker, niet echt heel spannend en dan is wat mij betreft de prijs net wat aan de hoge kant. De rekening viel tegen, vooral ook omdat bleek, dat er voor een fles Spa Rood, die eenmaal op tafel bleek Chaudfonteine,te zijn (waarom zeg je dat niet gewoon?), op de rekening staat voor 6 euro. Het was gezellig druk en de bediening is prima in orde. Maar echte sfeer wordt er niet gemaakt. Ik houd het daarom op gemiddeld.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Leuk gezellig restaurant met vriendelijk personeel wat het etentje een echt uitje maakt.

Reizigers die Frank's Food & Grill bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Frank's Food & Grill geweest? Deel je ervaringen!