“Erg gastvrij en mooie kamers”
Beoordeling van Hotel Hertogplein

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Hertogplein
Beoordeeld als nr. 8 van 13 hotels in Nijmegen
22 juli 2017 beoordeeld

Erg vriendelijke ontvangst, kamers waren ook super mooi. Wij hebben met ontbijt geboekt en daar hebben we heerlijk van genoten. De plek vonden wij ook top, midden in het centrum, maar toch de mogelijkheid om dichtbij te parkeren, een aanrader!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

21 mei 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst door de eigenaar, zeer mooie kamer met oog voor details, ideaal gelegen dichtbij het centrum, parkeergelegenheid in de buurt en last but not least een heerlijk en uitgebreid ontbijt!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangst, mooie kamer, heerlijk ontbijt. Uitgebreide info van de eigenaar en goede tips voor de lunch en het diner. Hij probeert het je echt naar de zin te maken; paraplu te leen, drankje bij thuiskomst, badjas op de kamer. Super!!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Weekendje weg geboekt om naar een voorstelling op zaterdagavond te gaan. Goed ontvangen door de hoteleigenaar, wist de dag erna bij het ontbijt nog te vragen hoe de voorstelling was, zeer persoonlijk. Je voelt je zeer welkom. Wij zaten in kamer 2, ruim, netjes, fris. Goede bedden en een fijne regendouche. Het is het oude huis van de eigenaar wat is omgebouwd tot een 5 kamer hotel. Wij waren er al rond lunchtijd, toen konden we al de kamer binnen. Als je met de auto komt, kan je de auto parkeren in een prive garage. Vraag de sleutel/afstandsbediening binnen. Wij konden de hele zondag nog ervan gebruik maken en aan het einde van de dag de afstandsbediening afgeven (hij had de plek niet nodig zei hij). Checkout was ook relaxt, kon tot een uur of 12. Kortom, echt een gezellig boetiek hotel, wat soms ook aanvoelt als een bed & breakfast. Super, echt een aanrader. Schouwburg is op 15 minuten lopen, winkels beginnen na 5 minuten lopen.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was super door de eigenaar, we kregen goede info van hem over bezienswaardigheden en cafés en restaurants in Nijmegen. Hotel ziet er prachtig uit, alles schoon en keurig netjes. Gaan we Zeker weer naar toe wanneer we Nijmegen weer bezoeken

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Een zeer groot oud pand omgebouwd tot hotel. Schitterende kamers. Een van de beste bedden die wij hebben meegemaakt. Ontvangst door eigenaar zeer persoonlijk een hartelijk. Een perfect ontbijt. Alles bij elkaar een top hotel

Kamertip: Ik heb andere kamer niet gezien, wij hadden kamer 4.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig, intiem hotel! Het hotel telt slechts vijf kamers en ligt in het centrum van Nijmegen. Alles is perfect; we werden op een hele open en vriendelijke manier onthaald, we werden naar onze kamer begeleid en kregen een korte uitleg. Na een goede nachtrust hebben we 's morgens van een uitmuntend ontbijt genoten, ovenverse broodjes, heerlijke kazen en vleeswaren, verse fruitsalade en vooral een top bediening. Bovendien konden we gratis parkeren. Kortom een echte aanrader voor een romantisch weekendje, ja we komen hier zeker terug.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Nijmegen bekeken
Stadscentrum
Amrath Hotel Belvoir
nr. 11 van 13 in Nijmegen
227 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Hertogplein geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Hertogplein

Adres: Gerard Noodtstraat 143, 6511 ST Nijmegen, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Nijmegen > Stadscentrum
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 13 hotels in Nijmegen
Prijsklasse: € 74 - € 113 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel Hertogplein 3.5*
Aantal kamers: 1
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Hertogplein met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?