Hotel Hertogplein
US$ 122*
Hotel Credible(Nijmegen)
US$ 95*
  • Restaurant
Hotel Nimma(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 79*
US$ 73*
Apollo Hotel(Nijmegen)
US$ 111*
US$ 106*
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangst, mooie kamer, heerlijk ontbijt. Uitgebreide info van de eigenaar en goede tips voor de lunch en het diner. Hij probeert het je echt naar de zin te maken; paraplu te leen, drankje bij thuiskomst, badjas op de kamer. Super!!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Weekendje weg geboekt om naar een voorstelling op zaterdagavond te gaan. Goed ontvangen door de hoteleigenaar, wist de dag erna bij het ontbijt nog te vragen hoe de voorstelling was, zeer persoonlijk. Je voelt je zeer welkom. Wij zaten in kamer 2, ruim, netjes, fris. Goede bedden en een fijne regendouche. Het is het oude huis van de eigenaar wat is omgebouwd tot een 5 kamer hotel. Wij waren er al rond lunchtijd, toen konden we al de kamer binnen. Als je met de auto komt, kan je de auto parkeren in een prive garage. Vraag de sleutel/afstandsbediening binnen. Wij konden de hele zondag nog ervan gebruik maken en aan het einde van de dag de afstandsbediening afgeven (hij had de plek niet nodig zei hij). Checkout was ook relaxt, kon tot een uur of 12. Kortom, echt een gezellig boetiek hotel, wat soms ook aanvoelt als een bed & breakfast. Super, echt een aanrader. Schouwburg is op 15 minuten lopen, winkels beginnen na 5 minuten lopen.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was super door de eigenaar, we kregen goede info van hem over bezienswaardigheden en cafés en restaurants in Nijmegen. Hotel ziet er prachtig uit, alles schoon en keurig netjes. Gaan we Zeker weer naar toe wanneer we Nijmegen weer bezoeken

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Een zeer groot oud pand omgebouwd tot hotel. Schitterende kamers. Een van de beste bedden die wij hebben meegemaakt. Ontvangst door eigenaar zeer persoonlijk een hartelijk. Een perfect ontbijt. Alles bij elkaar een top hotel

Kamertip: Ik heb andere kamer niet gezien, wij hadden kamer 4.
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig, intiem hotel! Het hotel telt slechts vijf kamers en ligt in het centrum van Nijmegen. Alles is perfect; we werden op een hele open en vriendelijke manier onthaald, we werden naar onze kamer begeleid en kregen een korte uitleg. Na een goede nachtrust hebben we 's morgens van een uitmuntend ontbijt genoten, ovenverse broodjes, heerlijke kazen en vleeswaren, verse fruitsalade en vooral een top bediening. Bovendien konden we gratis parkeren. Kortom een echte aanrader voor een romantisch weekendje, ja we komen hier zeker terug.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner