Hotel Hertogplein
Hotel Credible(Nijmegen)
Blue(Nijmegen)
Hotel Courage(Nijmegen)
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Weekendje weg geboekt om naar een voorstelling op zaterdagavond te gaan. Goed ontvangen door de hoteleigenaar, wist de dag erna bij het ontbijt nog te vragen hoe de voorstelling was, zeer persoonlijk. Je voelt je zeer welkom. Wij zaten in kamer 2, ruim, netjes, fris. Goede bedden en een fijne regendouche. Het is het oude huis van de eigenaar wat is omgebouwd tot een 5 kamer hotel. Wij waren er al rond lunchtijd, toen konden we al de kamer binnen. Als je met de auto komt, kan je de auto parkeren in een prive garage. Vraag de sleutel/afstandsbediening binnen. Wij konden de hele zondag nog ervan gebruik maken en aan het einde van de dag de afstandsbediening afgeven (hij had de plek niet nodig zei hij). Checkout was ook relaxt, kon tot een uur of 12. Kortom, echt een gezellig boetiek hotel, wat soms ook aanvoelt als een bed & breakfast. Super, echt een aanrader. Schouwburg is op 15 minuten lopen, winkels beginnen na 5 minuten lopen.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was super door de eigenaar, we kregen goede info van hem over bezienswaardigheden en cafés en restaurants in Nijmegen. Hotel ziet er prachtig uit, alles schoon en keurig netjes. Gaan we Zeker weer naar toe wanneer we Nijmegen weer bezoeken

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Een zeer groot oud pand omgebouwd tot hotel. Schitterende kamers. Een van de beste bedden die wij hebben meegemaakt. Ontvangst door eigenaar zeer persoonlijk een hartelijk. Een perfect ontbijt. Alles bij elkaar een top hotel

Kamertip: Ik heb andere kamer niet gezien, wij hadden kamer 4.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig, intiem hotel! Het hotel telt slechts vijf kamers en ligt in het centrum van Nijmegen. Alles is perfect; we werden op een hele open en vriendelijke manier onthaald, we werden naar onze kamer begeleid en kregen een korte uitleg. Na een goede nachtrust hebben we 's morgens van een uitmuntend ontbijt genoten, ovenverse broodjes, heerlijke kazen en vleeswaren, verse fruitsalade en vooral een top bediening. Bovendien konden we gratis parkeren. Kortom een echte aanrader voor een romantisch weekendje, ja we komen hier zeker terug.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
29 mei 2016 beoordeeld

Inderdaad zeer zeker zijn 5 sterren beoordeling waard.
Zeer kleinschalig hotel, maar 5 kamers. Maar het is echt een op en top hotel met zeer vriendelijke en goede service. Ik sliep er met vriendinnen en alle drie de kamers waren, super goed en luxe ingericht. Zeer goede boxspring bedden, goed matras en heerlijke kussens. Er is zelf een koffiemachine, waterkoker, kluisje en badjassen op de kamer. Ook het ontbijt is super verzorgd. Heerlijke koffie, thee, verse jus d'orange, heerlijk vers fruit, vers fruitsalade, allerlei soorten beleg en heerlijke verse broodjes, eitje etc. te veel om op te noemen. Een super aanrader. Hoteleigenaar, bedankt voor de gastvrijheid.

Kamertip: Alle kamers zijn prima
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden