Hotel Hertogplein
Apollo Hotel(Nijmegen)
US$ 109*
US$ 104*
  • Bar/lounge
Hotel Credible(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 81*
TripAdvisor
5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein schalig Hotel. Zijn zeer gastvrij ontvangen. Parkeer gelegenheid is top geregeld. Heerlijk ontbijt, meer dan voldoende keuze. Perfecte locatie om Nijmegen te ontdekken. Leuke en lekkere gelegenheden op korte afstand zoals o.a. Fresca.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
2 januari 2016 beoordeeld

We zijn heel gastvrij ontvangen door de eigenaar. De kamer was heel ruim met mooie badkamer en grote regendouche. Het ontbijt was heel goed verzorgd met lekkere koffie, ruime keuze van broodjes en goed beleg. We voelden ons heel welkom en waren graag langer gebleven.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
30 november 2015 beoordeeld

Hotel Hertogplein is op loopafstand van het Stadhuis van Nijmegen in het hart van de stad. Wij kregen drie prachtige kamers, zodat het feest er eigenlijk na aankomst direct begon. Dat telt extra. En de nazit met geweldig uitgebreid ontbijt verlengt het feestelijk gevoel bovendien. Wij werden hartelijk verwelkomd en voelden ons echt onthaald. Het ontbrak ons aan niets, waarbij de kleine schaal zorgde voor een speciale sfeer, zonder dat je privacy in het gedrang kwam. Bed perfect. Leuk ook eens onder die extra size douche, als een tropische stortbui. En die garage was wel heel prettig.

Kamertip: Heel gastvrij en al kom je voor het eerst, je voelt je er dadelijk thuis.
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Hertogplein is klein en gastvrij. Het ontvangst is zeer hartelijk, de eigenaar loopt even mee naar de privé garage om de hoek. De kamers zijn mooi, met fijne bedden. Het centrum van Nijmegen ligt om de hoek. Wij gingen lunchen bij JP Vincken & Zn, ook al zo'n aanrader!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
9 augustus 2015 beoordeeld

Ben al verschillende keren in dit hotel geweest ivm zakelijke afspraken in de omgeving.je voelt je er gewoon thuiz en dat is kennelijk wat de meeste mensen erg waarderen. Opmerkelijk is dat ondanks dat het een jaren 30 huis is, ik nog nooit iets van andere gasten heb gehoord.

Kamertip: De kleine kamer aan de achterzijde is voor lichte slapers, de kamer met Frans Balkon voor het mooiste uitzicht.
  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken