“Heerlijk gegeten”

za 19-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 21 van 367 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Europees
Beschrijving: Graag dagen wij onszelf uit om voor u een ultiem moment te creëren vol culinair avontuur in een ontspannen sfeer. Ook willen we u een functionele ambiance bieden voor een succesvolle zakelijke bijeenkomst, en willen we tot uw beschikking staan bij een viering in de persoonlijke en/of zakelijke sfeer. Ons restaurant bevindt zich in het hart van de bruisende stad Nijmegen. Op loopafstand van de waalkade en diverse grote parkeergarages.Onze a la carte kaart bestaat uit klassieke gerechten die we op innovatieve wijze proberen te benaderen. We maken gebruik van de prachtige producten die de seizoenen ons bieden en passen onze persoonlijke visie toe als het gaat om verantwoordelijkheid nemen voor kwaliteit en duurzaam leven.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben kennis gemaakt met Ivory via een Social Deal bon. We kregen een volwaardig 4 gangenmenu met 3 amuses, een spoom en een pre-dessert.
Heerlijke bijpassende wijnen die vooraf geproefd mogen worden. Personeel vriendelijk en aardig.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd met lekkere wijnen, amuses alles erop en eraan. Het enige wat ik miste was een echte volwassen gastheer/vrouw, en dit met alle respect naar uw medewerkers die het heel goed doen. Op dit niveau, prijsniveau, verwacht je net wat meer.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Fijn eten, leuke combi's, lekkere wijnen.
Heel prettige bediening. Ze zitten en beetje verstopt, maar zijn de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2018
7 augustus 2019 beoordeeld

Heel onverwacht in dit restaurant terechtgekomen, last minute aanbeveling. We aten het 4-gangen-zomermenu. Werkelijk uit de kunst! In dit restaurant blijft het niet bij 4 gangen. Je wordt ook nog verwend met enkele amuses, een spook en een pré-nagerecht! Echt klasse. De gerechten zijn niet groot, maar al met al heb je meer dan genoeg gegeten aan het einde van de avond. Het gaat hier steeds om de smaakbeleving en niet om de hoeveelheid. Dit restaurant staat zeker op mijn lijstje om nog eens naar terug te keren!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Geen grote porties, maar in combinatie met 3 amuses en brood een volledige maaltijd. Een wijnarrangement passend bij de gerechten, keurig uitgelegd door onze gastvrouw, maakte het af. De wijn kon in halve porties worden geschonken. Erg fijn, bij iedere gang een heel glas is voor ons te veel.
Bijzonder dat deze jonge chef dit al voor elkaar heeft.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Ivory bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Ivory geweest? Deel je ervaringen!