“Lekker eten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 74 van 367 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Internationaal
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net een huiskamer. Goed gevoel en lekker eten. Goede prijs en snelle service. Lekker licht binnen en terras

Datum van bezoek: augustus 2019

21 augustus 2019 beoordeeld

We zijn weer terug. Het eten is heerlijk. Mooie combinaties en rijk smaakpalet. COMPLIMENTEN voor de chef. Ook de bediening is kundig en vriendelijk. Op een zomeravond is het buitenterras extra feestelijk. Tot de volgende keer Tante Koosje!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Bijna een uur moeten wachten op het voorgerecht.
Bij verhuizing naar een andere tafel vanwege een regenbui op het terras geen helpende maar storende reactie van personeel.
Niet afruimen van tafels om ons heen en verdere terras gedurende de drie uren dat wij hier waren.
Bij afrekenen onderkenning van het feit dat wij veel te lang op ons eten hebben moeten wachten maar geen enkele compensatie. Teleurstellende ervaring.

26 juli 2019 beoordeeld

DE maaltijd is gewoon goed. De service is vaak vriendelijk. Maar het in onbegrijpelijk, dat men in een leeg restaurant ergens achteraf in een hoek geplaats wordt met het argument "als het gaat regenen, moet ik ook plaats hebben voor alle mensen die op het terras zitten." En dat zat ik dan met zes man ergens achterin in een leeg restaurant. Ieder zat namelijk buiten. Het kwartje "ik zit in de dienstverlening" valt dan kennelijk niet.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De aanblik van het super sfeervolle verhoogde terras deed ons besluiten hier te gaan eten (we waren onderweg naar huis in Brabant). Maar ook binnen hebben ze begrepen hoe een sfeervol restaurant er uit kan zien. De kaart was zomers en gevarieerd en de prijzen zacht. Vervolgens werden we compleet verrast door de presentatie, maar zeker ook de smaken. Prijs/kwaliteit bijzonder goed. Bediening zeer gastvrij. Echte aanrader deze Tante Koosje.

Reizigers die Tante Koosje bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Tante Koosje geweest? Deel je ervaringen!