“Heerlijk gegeten, fijn restaurant.”
Beoordeling van Lodewijk

Lodewijk
Geclassificeerd als nr. 40 van 324 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Diner
30 mei 2018 beoordeeld

Ik at hier 's avonds om zaken te bespreken. De bediening was erg goed en vriendelijk. Het eten was erg lekker en al met al hebben we heerlijk op het terras zitten eten. Enig verbeterpunt is het feit dat je daardoor wel naar binnen moet om op een spiegel het menu te lezen, maar dat vergeef ik ze graag. Ik kom graag nog eens terug.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw heerlijk gegeten met lekkere wijnen in een gezellige sfeer. Menu staat op een spiegel geschreven met ruim voldoende keuze, ook vegetarisch. Bediening is kundig en vriendelijk en heeft wijn kennis. Keuken is goed in orde, lekkere smaak en goede presentatie. Prijs en kwaliteit in orde.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lodewijk een meer dan een buurtcafé maar straalt wel de gemoedelijkheid ervan uit. Lodewijk ligt in Nijmegen-Oost, een van de populairste wijken in Nijmegen wat vlak tegen het centrum aan ligt.

De gerechten zijn op een spiegelwand geschreven en reserveren gaat niet. Maar mocht je moeten wachten dan is er een gezellige bar waar je alvast iets kunt drinken en knabbelen.

De gerechten, en bijpassende wijnen, zijn heerlijk. De prijzen vind ik iets wat aan de hoge kant maar geen reden om Lodewijk niet met veel plezier een top restaurant te noemen.

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Lodewijk zit net buiten het centrum. Binnen is het leuk aangekleed en de bediening is erg goed. Er werd met ons meegedacht en we hoefden niet lang te wachten. De kaart biedt klassiekers zoals carpaccio en vitello tonato. Wil je wat luxer gaan? Dat kan ook met gerechten als oesters, gegrilde tonijn of sashimi. Het eten is heerlijk en de porties zijn precies goed. De prijzen zijn normaal.

25 november 2017 beoordeeld

De bediening bij Lodewijk is erg goed, wel staan de tafeltjes wat dicht op elkaar. Ik had als lunchgerecht de "Lodewijkburger" en ik vond dat er qua smaak wel wat te verbeteren valt aan dit gerecht. Een erg gewone en saaie burger, maar wel lekkere friet. Voor 15 euro had ik er iets meer van dit gerecht verwacht.

Reizigers die Lodewijk bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Lodewijk geweest? Deel je ervaringen!