Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 124
ZenHotels.com
FindHotel
Agoda.com
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Kom hier vaak als ik alleen door de stad loop! Echt de leukste van het rijtje op de grote markt. Lekkere broodjes en een thuis gevoel als ik er zit. Leuke plek in nijmegen! Heerlijk om alleen een kop koffie te drinken of met het gezin te lunchen.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Nijmegen verbleven we in Hotel Karel. Het hotel zit in een mooi gerestaureerd pand en ligt supercentraal aan de Grote Markt. Wij hadden de zolderkamer op de vierde verdieping en konden gebruik maken van de kleine lift naar boven. Daar vonden we een leuke kamer met twee eenpersoonsbedden, een nette, gerenoveerde badkamer en een leuk zitje. We hadden mooi uitzicht over de markt. Prima geslapen, ondanks dat er de volgende ochtend markt was. Geluidsoverlast van uitgaande mensen viel erg mee. Het personeel was vriendelijk en we konden onze bagage stallen. Ontbijt was lekker, niet heel uitgebreid. Broodjes, verse donkerbruin brood, beleg zowel zoet als hartig en een hardgekookt eitje. Ook cereals en yoghurt en fruit. Kopje Koffie of thee en melk en sap. Met een potje thee en koffie en vers sap zou het fantastisch zijn geweest. Dit hotel is absoluut een aanrader als je lekker in de binnenstad wilt verblijven!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Spontaan binnen gelopen met 6 personen om te ontbijten op zondag morgen.
Wat een hartelijk ontvangst , een vriendelijk woord en een glimlach kost niets extra , maar maakt het zoveel gastvrijer!
Prima ontbijt buffet en een goede kop koffie voor een schappelijke prijs . Volgende keer nemen we graag ook de overnachting erbij!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 30 juni 2018

Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel, uitmuntende keuken, schone kamers. Helaas sliepen wij aan de zonkant en was het 28 graden die dag, geen airco maar personeel bood een staande ventilator aan die enige verkoeling gaf. Weinig geluidsoverlast in de avond van bezoekers op diverse terrasjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Pinkster weekend geboekt was zeer luidruchtig van eerst terras beneden daarna opbouw van marktkramen geen oog dichtgedaan bovendien kleine kamers douche kan niet eens geheel open.Geen aanrader.familie van Steijn

Datum van verblijf: mei 2018