“Net B&B”
Beoordeling van Bed & Breakfast Burgerlust

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Nijmegen zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Bed & Breakfast Burgerlust
Beoordeeld als nr. 1 van 24 B&B's / pensions in Nijmegen
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor congres 4 dagen in Nijmegen bij Burgerlust verbleven. Nette ontvangst, vriendelijke gastheer. 2 persoonskamer heeft het toilet op de gang. Fraaie kamers, groot en nette douche. Erg schoon. Ontbijt is erg goed! In de buurt van het centrum gelegen B&B. Wel redelijk gehorig pand, wat mij betreft 4.5/5!

Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2017

Dank voor uw reactie en de goede beoordeling. Mogelijk tot een volgende keer.

1 maart 2017 beoordeeld

erg goed, persoonlijk, prima ligging, lekkere bedden, heerlijk uitgebreid ontbijt. Fred gaf ons ook nog goede tips om mbt uitjes, restaurantjes. Ook onze 3 kinderen vonden het er erg geweldig en goed geregeld allemaal. Ook aan parkeerplek gedacht.

Kamertip: Lekker rustige buurt, maar op loopafstand van Nijmegen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dank je wel en ik zie je graag weer een keer in B&B Burgerlust.

27 november 2016 beoordeeld

We komen elk jaar minstens 1 keer voor een weekend in Nijmegen (in november de afgelopen 4 jaar) en dan verblijven we bij Fred in deze heerlijke b&b. We kiezen voor de zolderkamer, lekker ruim, een héérlijk bed, zitje, tv, koffie- en theezetmogelijkheden, iets te snoepen en een goede, zeer schone badkamer. Daarbij maakt Fred een heerlijk ontbijt. De b&b ligt zeer centraal, op loopafstand van het centrum van Nijmegen. Parkeren is ook geen probleem. Als je eenmaal in Burgerlust hebt gelogeerd, dan wil je niet meer ergens anders heen! Bedankt Fred!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

Ik word er verlegen van...... Dank je wel.

22 november 2016 beoordeeld

Perfecte locatie en een betere gastheer kun je je niet wensen! Het ontbijt was luxe, uitgebreid en zalig. Nijmegen is een enorm leuke stad met veel leuke bezienswaardigheden. Eten en drinken kun je hier als de beste. Wij waren er voor de 7-Heuvelenloop, Burgerlust is 500m van de start, hele erg fijn!

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Ook ik heb genoten van jullie aanwezigheid. Alles graag gedaan en misschien tot volgend jaar (met kennissen :) )

3 november 2016 beoordeeld

Uitstekende locatie ten opzichte van centrum, station en theater; prima sfeer, we kregen leuke bruikbare tips van de eigenaar; mooi pand, kamers lekker ruim en mooie schone badkamer, good value for money

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner

Dank u.

2 november 2016 beoordeeld

Super kamer, super ontvangst, geweldige buurt, parkeren geen probleem, heel relaxed, gezellig, goede tips voor bezoek aan binnenstad en daar omheen. Wandelen naar de binnenstad was heerlijk. We hebben de auto lekker laten staan.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Dank voor uw reactie.

2 november 2016 beoordeeld

het was een TOP locatie dicht bij het centrum we waren er omdat we er een feestje hadden wij dit met ons gezin geboekt de kamers vond ik best prijzig het ontbijt was goed verzorgd de eigenaar was aardig als je belde stond hij er

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

Dank voor uw reactie. Jammer dat u de prijs t.o.v. het gebodenen te hoog vond. Wat zou er moeten veranderen zodat u de prijs/kwaliteit beter zou vinden?

Fred

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Nijmegen bekeken
Mercure Nijmegen Centre
MANNA
nr. 4 van 14 in Nijmegen
190 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed & Breakfast Burgerlust geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed & Breakfast Burgerlust

Adres: Stijn Buystraat 13, 6512 CK Nijmegen, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Nijmegen
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 24 B&B's / pensions in Nijmegen
Aantal kamers: 3
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
B&B Burgerlust is een laagdrempelige voorziening met hotel faciliteiten op alle kamers. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?