• Inclusief ontbijt
Mercure Nijmegen Centre(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Gratis annuleren tot 27/07
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Barbarossa Hostel(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
1 maart 2017 beoordeeld

erg goed, persoonlijk, prima ligging, lekkere bedden, heerlijk uitgebreid ontbijt. Fred gaf ons ook nog goede tips om mbt uitjes, restaurantjes. Ook onze 3 kinderen vonden het er erg geweldig en goed geregeld allemaal. Ook aan parkeerplek gedacht.

Kamertip: Lekker rustige buurt, maar op loopafstand van Nijmegen
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dank je wel en ik zie je graag weer een keer in B&B Burgerlust.

27 november 2016 beoordeeld

We komen elk jaar minstens 1 keer voor een weekend in Nijmegen (in november de afgelopen 4 jaar) en dan verblijven we bij Fred in deze heerlijke b&b. We kiezen voor de zolderkamer, lekker ruim, een héérlijk bed, zitje, tv, koffie- en theezetmogelijkheden, iets te snoepen en een goede, zeer schone badkamer. Daarbij maakt Fred een heerlijk ontbijt. De b&b ligt zeer centraal, op loopafstand van het centrum van Nijmegen. Parkeren is ook geen probleem. Als je eenmaal in Burgerlust hebt gelogeerd, dan wil je niet meer ergens anders heen! Bedankt Fred!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

Ik word er verlegen van...... Dank je wel.

22 november 2016 beoordeeld

Perfecte locatie en een betere gastheer kun je je niet wensen! Het ontbijt was luxe, uitgebreid en zalig. Nijmegen is een enorm leuke stad met veel leuke bezienswaardigheden. Eten en drinken kun je hier als de beste. Wij waren er voor de 7-Heuvelenloop, Burgerlust is 500m van de start, hele erg fijn!

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Burgerlust, Eigenaar van Bed & Breakfast Burgerlust, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Ook ik heb genoten van jullie aanwezigheid. Alles graag gedaan en misschien tot volgend jaar (met kennissen :) )

3 november 2016 beoordeeld

Uitstekende locatie ten opzichte van centrum, station en theater; prima sfeer, we kregen leuke bruikbare tips van de eigenaar; mooi pand, kamers lekker ruim en mooie schone badkamer, good value for money

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner

Dank u.

2 november 2016 beoordeeld

Super kamer, super ontvangst, geweldige buurt, parkeren geen probleem, heel relaxed, gezellig, goede tips voor bezoek aan binnenstad en daar omheen. Wandelen naar de binnenstad was heerlijk. We hebben de auto lekker laten staan.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Dank voor uw reactie.