Leg de laagste prijs van deze websites vast
Mercure
Booking.comUS$ 131
Expedia.comUS$ 131
PricelineUS$ 131
Hotels.comUS$ 131
TravelocityUS$ 131
TraveluroUS$ 135
Beoordeeld op 13 april 2021 via mobiele applicatie

Mooie locatie, schone kamer en aardig personeel.
Wij zijn heel tevreden met dit hotel ( superior privilege kamer ) Heel aardig personeel en mooie locatie dichtbij centraal station.

Je hebt alles wat je nodig hebt en ook geen probleem met snelle wifi. Het welkompakket vonden we heel leuk en bedankt.
5 minuten naar de stad wandelen en een he mooie oud stad en mooi uitzicht over de waal.

Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Ivonne den Hartog, Other van Mercure Hotel Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2021

Dank je wel voor deze prachtige beoordeling en mooie woorden, Suphawadee. Hiermee heb je ons erg blij gemaakt!
We hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Ivonne den Hartog
Management Assistant

Beoordeeld op 14 december 2020

Ontvangst was zeer hartelijk en de fast incheck werkte prima. Keurige kamer en goed verzorgd. De welkomst attentie was erg lekker. Het drankje en het ontbijt waren goed verzorgd door vriendelijk personeel. Een defecte lift zorgde voor langere wachttijden en de parkeerkosten zijn vrij hoog voor een nachtje.

Datum van verblijf: december 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ivonne den Hartog, Other van Mercure Hotel Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2021

Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Harry!

Het dagtarief voor de handige parkeerplaatsen op het terrein van het hotel ligt gelijk aan de marktprijs voor parkeerplaatsen met een vergelijkbaar niveau van veiligheid, met videobewaking.
We begrijpen dat de defecte lift erg vervelend was. Ook wij baalden hiervan. Maar ondertussen is deze gerepareerd en weer volop in bedrijf.

Hartelijke groet,
Ivonne den Hartog
Management Assistant

Beoordeeld op 9 oktober 2020

Medewerkers bieden weinig alternatieve opties als het gaat om eten en drinken. Medewerker gaf aan dat er geen enkel bedrijf is wat bezorgd online bij het hotel. Dit klopt niet en heeft niks te maken met service richting de gast. Medewerkers ontbijt ongeïnteresseerd. En ontbijt van mindere kwaliteit. Prijs kwaliteit absurd. Platinum gasten laten betalen voor privilege kamer is niet netjes. Waar is die gratis upgrade?

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een goede locatie. Het ligt naast het centraal station en het is ongeveer 7 minuten lopen naar het centrum.

Kamers zijn voldoende groot.

Het ontbijt heeft voldoende keuze.

Helaas toch wat minpuntjes:

€11 per dag aan parkeerkosten, en dat terwijl de slagbomen continu open staan. Zo zag ik mensen parkeren die even het centrum in gingen. Er was geen briefje onder de ruitenwisser achtergelaten, en men is ook niet aangesproken. Dus jammer dat je als hotelgast zijnde wel moet betalen.

Loyaltymembers worden niet meteen herkend, en daarmee loop je dus wat privileges mis. Zeker als gold, platinum en diamond member.

Er was online ingechecked, maar de "sleutel" lag niet klaar en moest er nog het een en ander geregistreerd worden. Ook was de fast check out niet voorbereid, zodat er toch nog persoonlijk uitgechecked moest worden.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 september 2020

Goed hotel. Goede bedden en douche ontbijt. Alleen door de deur naar binnen kleine badkamer. Vriendelijke bediening. Plek achter hotel betaald. Maar netjes geregeld. Navigatie hotel slecht. Gebeld hotel zaten drie rondjes rijden. Moet ander adres navigatie zetten. Tip om dat op sitw v hotel te zetten

Datum van verblijf: september 2020