Beoordeeld op 10 augustus 2018

We waren er tijdens de hete dagen en vonden er een oase van koelte. Vriendelijk personeel, behoorlijk restaurant (beperkte keuze maar voldoende voor onze 2 dagen), aangename kamer met mooi uitzicht op het station. Bed was goed, maar matras wat ingedrukt aan 1 kant. Makkelijke parking. Een aanrader.

Kamertip: Wij vroegen en kregen een kamer in het noorden (noordoosten)
Datum van verblijf: augustus 2018
I_den_Hartog, Management Assistant van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Rik. We zijn blij met de complimenten!

We denken te weten (na wat speurwerk) welke kamer jullie hebben gebruikt en zullen het matras nakijken. Dank je wel voor de tip!

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

We overnachten regelmatig in hotels en vinden dit één van de betere. We konden de auto voor €9,50 per dag naast het hotel parkeren op een afgesloten eigen terrein. De ontvangst was vriendelijk en de kamer was prima in orde. De bedden waren goed, de badkamer oké en we konden koffie en thee zetten op de kamer. De airco was een uitkomst tijdens deze hoog zomerse periode. Het ontbijt was goed. De locatie direct naast het station en op nog geen 10 minuten lopen van de binnenstad is ideaal.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Een zeer net hotel met vriendelijk en correct personeel. Vooral Wada, de barman laat ie je thuis voelen. Dikke pluim! Het eten was zeer lekker, ook de keuken blinkt dus uit. Verder heerlijk geslapen op een goed bed. Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 mei 2018

min punt: zonder creditcard is online inchecken onmogelijk

plus punt: bed met zes poten
spiegels dat aan beide kanten kan je jezelf zien
moderne smakvolle douche
sauna en fitness - leuke extra
ik ben van plan linnengoed van zelfde leverancier voor mijzelf aan te schafen

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
I_den_Hartog, Management Assistant van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Dank je wel voor je voornamelijk positieve beoordeling, Rosa.

Helaas is het niet mogelijk om zonder creditcard in te checken, omdat we daarmee direct de betaling garanderen, zonder dat daar een handtekening of iets dergelijks bij vereist is. Met een bankkaart of contant bestaat die mogelijkheid niet.

Ons linnengoed komt van Blycolin, maar deze verkopen naar ons idee niet aan particulieren. Eerder had ik hier voor u de site vermeld, maar dat wordt helaas niet toegestaan door Tripadvisor.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 11 april 2018

Bij aankomst werden we vriendelijke verwelkomt en snel geholpen. Zo konden we rap naar de kamer om daarna in het centrum een hapje te gaan eten.
Na het eten terug gegaan naar het hotel om nog een drankje aan de bar te doen. Ook daar personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. De bedden lagen ook prima.

De ligging van het hotel is op loopafstand van een gezellig centrum en ligt vlak langs het treinstation (daar hadden wij absoluut geen last van). TOP!

Volgende ochtend een goed ontbijt gehad, was echt goed.
Het enige dat ik jammer vond is dat ondanks zij eigen parkeerplaatsen hebben je hier toch nog 9eu per dag voor moet betalen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.
Wat fijn om te lezen dat u lekker genoten heeft van uw verblijf.
Nogmaals dank voor de velen complimenten.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Jurian Schoenmakers
Guest Relations Manager