“Mooi hotel nabij centrum”
Beoordeling van Mercure Nijmegen Centre

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Mercure Nijmegen Centre
Beoordeeld als nr. 2 van 13 hotels in Nijmegen
Eco-leadersNiveau Brons
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel op loopafstand van het centrum van Nijmegen. Gelegen naast het centraal station. Mooie en schone kamer met ruim en net sanitair. Bediening is zeer vriendelijk en service gericht. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Menukeuze in weekend was wat beperkt; men moest nog al eens nee verkopen. Overigens ideaal hotel voor paar daagjes Nijmegen.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Goed om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat de kamer u goed bevallen is. Spijtig om te horen dat mijn collega's in het restaurant u nee moesten verkopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

1 november 2017 beoordeeld

We verbleven hier twee nachten, de kamer en badkamer waren schoon, het bed prima, en erg vriendelijk personeel. In- en uitchecken ging makkelijk, vooraf al ingecheckt. Parkeren voor de deur tegen extra betaling maar kon de auto hele dag laten staan na uitchecken. Zou zeker hier weer boeken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Sandra,

Wat fijn dat u, uw ervaringen over het verblijf in ons hotel met ons wilt delen. Hartelijk dank voor de mooie complimenten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen in ons hotel.

1 november 2017 beoordeeld

Mercure Hotel ligt naast het station en is daardoor goed te bereiken met het openbaar vervoer. In het Mercure hotel kunt u ook lekker eten. Ze hebben geregeld aanbiedingen. Vanuit het hotel loopt u zo het centrum van Nijmegen in.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Geheer Meneer of Mevrouw de Wit,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.
Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst.

29 oktober 2017 beoordeeld

Een prima kamer met airco, en goed bed. U kunt er een kopje thee of koffie maken. Tv. met veel zenders. De badkamer is een net iets te kleine ruimte, doordat alles er in staat, een beetje onhandig wanneer je naar de wc moet, die achter de deur staat. Maar het is geen groot probleem, wanneer u alleen in de badkamer bent. Douche ruimte is voldoende, met goede douche. Alles is keurig schoon! Het ontbijt is in een prettige lichte ruimte en er is voldoende keus. Hotel is ook geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Prettig personeel! Het hotel ligt aan het treinstation en tegen de stad aan.

Beste Ellen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Wij verwelkomen u graag nog eens in ons hotel.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergoed hotel. Vriendelijk ontvangst en snelle in en uitcheck. Genoeg parkeergelegenheid en ook niet te duur. Mooie kamer met goed bed en superschoon ook de badkamer. Enige nadeel is de gehorige kamer waar je de centraal station omroepster goed hoort. Hierdoor de eerste nacht niet al te goed geslapen. Het went echter de snel dus de tweede nacht was beter. Verder ook een goed ontbijt. Ook als je laat komt staat alles er nog. Verder is Nijmegen een super leuke stad dus al met al prima vermaakt.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Beste Kevin,

Fijn dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen. Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van het verblijf. Helaas kan ik niks doen aan de geluiden rondom het hotel, we zijn en blijven een stadshotel.

Wel goed om te lezen dat u de tweede nacht beter heeft kunnen slapen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

18 oktober 2017 beoordeeld

Op zich een prima hotel met vriendelijk personeel, nette schone kamer, lekkere bedden, perfecte douche, goed ontbijt (behalve de verschrikkelijk slechte koffie dan), makkelijke online incheck, en fast check out, goede locatie t.o.v. het centrum en station, en, en, en . . . .! Maar ik vraag nog de dag voor aankomst bij de online incheck naar een rustige kamer op een hogere verdieping. 's Ochtends bij aankomst nogmaals naar de rustige kamer gevraagd, maar de kamer was (terecht) nog niet beschikbaar. Dus alleen de koffer even achter gelaten. Kom je 's avonds om 21.00 uur binnen en dan krijg op de 1e verdieping direct boven de ingang van het hotel en het trottoir, naast het fietspad, en de bus- en taxi ('s nachts) baan een kamer. Merkte gelijk dat het een rumoerige "kamer" is. Gelijk naar de receptie, maar alle ander privilege kamers waren inmiddels dus al bezet. Helaas hierdoor een zeer onrustige nacht gehad. Jammer van een voor de rest gezellig weekend, met prachtig weer, in een leuke stad.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste Heer of Mevrouw Meijer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Goed om te horen dat bijna alles goed is bevallen tijdens uw verblijf.

Jammer dat mijn collega's geen kamer op de 8e verdieping voor u voor hebben kunnen blokken. Dit had natuurlijk wel gemoeten als u daarom gevraagd heeft. Ondanks de paar kritiekpunten hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Hopelijk tot ziens.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een concert van de Rolling Stones in Arnhem, zochten we nog naar een slaapplek in de buurt. Het Mercure hotel staat direct naast het Centraal station van Nijmegen en het kost je minder dan een kwartier in de trein om hier vanuit Arnhem te komen.
Het Mercure ziet er aan de buitenkant een beetje gedateerd uit maar is aan de binnenkant flink opgehipt. Een warme ontvangst en de administrativiteiten, die daar mee gepaard gaan, waren snel achter de rug. We hebben in een ruime standaard twee persoonskamer geslapen die uitkijkt op het stationsplein. Je zou verwachten dat je daar iets van zou horen maar de kamers zijn goed geïsoleerd en lekker donker dus we hebben prima geslapen. De badkamer is een beetje aan de krappe kant maar wel netjes en schoon.
We hebben helaas een beetje te lang geslapen om nog van het restaurant gebruik te maken dat er overigens ook erg leuk uitzag.
Al met al een goede ervaring en we komen vast nog eens terug bij het Mercure hotel als we weer eens hier in de buurt moeten zijn!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Wat goed om te horen dat u bij ons heeft kunnen overnachten na het concert van de Stones. Fijn te lezen dat u het uitstekend naar uw zin heeft gehad en dat u lekker, rustig en lang heeft kunnen slapen.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en graag tot ziens in ons hotel.

Mercure Hotel Nijmegen Centre

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Nijmegen bekeken
Bastion Hotel Nijmegen
Blue
nr. 5 van 13 in Nijmegen
62 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Mercure Nijmegen Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mercure Nijmegen Centre

Adres: Stationsplein 29, 6512 AB Nijmegen, Nederland
Locatie: Nederland > Gelderland > Nijmegen > Stadscentrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 eco-hotel in Nijmegen
Nr. 2 luxe hotel in Nijmegen
Nr. 3 zakenhotel in Nijmegen
Prijsklasse: € 69 - € 128 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Nijmegen Centre 4*
Aantal kamers: 112
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Mercure Nijmegen Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Accor Nijmegen Centre

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?