Manna(Nijmegen)
Hotel Courage(Nijmegen)
B&B de Prince(Nijmegen)
Apollo Hotel(Nijmegen)
Zie aanbieding
Hotel Credible(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Zie aanbieding
Barbarossa Hostel(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergoed hotel. Vriendelijk ontvangst en snelle in en uitcheck. Genoeg parkeergelegenheid en ook niet te duur. Mooie kamer met goed bed en superschoon ook de badkamer. Enige nadeel is de gehorige kamer waar je de centraal station omroepster goed hoort. Hierdoor de eerste nacht niet al te goed geslapen. Het went echter de snel dus de tweede nacht was beter. Verder ook een goed ontbijt. Ook als je laat komt staat alles er nog. Verder is Nijmegen een super leuke stad dus al met al prima vermaakt.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Beste Kevin,

Fijn dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen. Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van het verblijf. Helaas kan ik niks doen aan de geluiden rondom het hotel, we zijn en blijven een stadshotel.

Wel goed om te lezen dat u de tweede nacht beter heeft kunnen slapen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

18 oktober 2017 beoordeeld

Op zich een prima hotel met vriendelijk personeel, nette schone kamer, lekkere bedden, perfecte douche, goed ontbijt (behalve de verschrikkelijk slechte koffie dan), makkelijke online incheck, en fast check out, goede locatie t.o.v. het centrum en station, en, en, en . . . .! Maar ik vraag nog de dag voor aankomst bij de online incheck naar een rustige kamer op een hogere verdieping. 's Ochtends bij aankomst nogmaals naar de rustige kamer gevraagd, maar de kamer was (terecht) nog niet beschikbaar. Dus alleen de koffer even achter gelaten. Kom je 's avonds om 21.00 uur binnen en dan krijg op de 1e verdieping direct boven de ingang van het hotel en het trottoir, naast het fietspad, en de bus- en taxi ('s nachts) baan een kamer. Merkte gelijk dat het een rumoerige "kamer" is. Gelijk naar de receptie, maar alle ander privilege kamers waren inmiddels dus al bezet. Helaas hierdoor een zeer onrustige nacht gehad. Jammer van een voor de rest gezellig weekend, met prachtig weer, in een leuke stad.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste Heer of Mevrouw Meijer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Goed om te horen dat bijna alles goed is bevallen tijdens uw verblijf.

Jammer dat mijn collega's geen kamer op de 8e verdieping voor u voor hebben kunnen blokken. Dit had natuurlijk wel gemoeten als u daarom gevraagd heeft. Ondanks de paar kritiekpunten hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Hopelijk tot ziens.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een concert van de Rolling Stones in Arnhem, zochten we nog naar een slaapplek in de buurt. Het Mercure hotel staat direct naast het Centraal station van Nijmegen en het kost je minder dan een kwartier in de trein om hier vanuit Arnhem te komen.
Het Mercure ziet er aan de buitenkant een beetje gedateerd uit maar is aan de binnenkant flink opgehipt. Een warme ontvangst en de administrativiteiten, die daar mee gepaard gaan, waren snel achter de rug. We hebben in een ruime standaard twee persoonskamer geslapen die uitkijkt op het stationsplein. Je zou verwachten dat je daar iets van zou horen maar de kamers zijn goed geïsoleerd en lekker donker dus we hebben prima geslapen. De badkamer is een beetje aan de krappe kant maar wel netjes en schoon.
We hebben helaas een beetje te lang geslapen om nog van het restaurant gebruik te maken dat er overigens ook erg leuk uitzag.
Al met al een goede ervaring en we komen vast nog eens terug bij het Mercure hotel als we weer eens hier in de buurt moeten zijn!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
I_den_Hartog, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Wat goed om te horen dat u bij ons heeft kunnen overnachten na het concert van de Stones. Fijn te lezen dat u het uitstekend naar uw zin heeft gehad en dat u lekker, rustig en lang heeft kunnen slapen.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en graag tot ziens in ons hotel.

13 oktober 2017 beoordeeld

heel mooi gerenoveerd, zeer ruime kamer en frisse badkamer. de geluidsisolatie is uitstekend, je merkt niet dat je vlak bij het station bent. gezellige bar en uitstekend ontbijt. uit de parking wegrijden ’s morgens is een avontuur op zeg dankzij de vele fietsers.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Francis K, Guest Relations Manager van Mercure Nijmegen Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Fijn om te horen dat de renovatie van ons hotel u heel positief opgevallen is! Nederland is en blijft een fietsland dus daar is ligt inderdaad een uitdaging als u smorgens weg rijdt en de scholen zijn net begonnen.

Wij hopen u nog eens in ons hotel te mogen verwelkomen.

5 oktober 2017 beoordeeld

Met twee Nederlandse vrienden en twee Duitse zochten we twee kamers in het centrum van Nijmegen, via booking.com kwamen we hier uit. In eerste instantie waren we slechts met zn vieren en hadden we twee kamers voor twee personen geboekt. Later sloot nog een vijfde zich bij de groep aan. Daarom wilden we nog een kamer boeken maar alles leek vol. Een telefoontje en ze boden aan om te kijken of een van de kamers kon worden omgeboekt naar een kamer waar nog een extra bed kon worden bijgeplaatst. Paar uur later werd ik teruggebeld, kon geregeld worden. Erg fijn! Verder gewoon prima, erg netjes en gewoon goed. Ook goed geïsoleerd: we hoorden helemaal niets van treinen of verkeer.

Kamertip: privilige room kan tegen kleine meerprijs een extra bed worden neergezet voor derde volwassene, was voor ons uitkomst
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels

Wat fijn dat we een passende oplossing hebben kunnen vinden voor deze kleine uitdaging. Altijd prettig om onze gasten zo van dienst te kunnen zijn. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons en graag tot een volgende keer in ons hotel.