ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 240
PricelineUS$ 240
TravelocityUS$ 240
Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Lekker even bijkomen. Heerlijk buiten zwembad, heerlijk binnen zwembad. Lekkere sauna. Beetje een kleine sauna maar als je niet op piekdagen gaat, is het prima te doen. Altijd weer geniet. Enige minpuntje is toch wel aan de dure kant, maar wel genieten !

Datum van verblijf: november 2021
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Beste Ellen,

Hartelijk dank voor het delen van uw review. We zijn blij om te horen dat u heerlijk genoten heeft in Sanadome. We blijven hard werken en allemaal ons best doen om onze gasten te kunnen blijven verwennen met ontspanning.

Hopelijk tot snel weer!

Met vriendelijke groet, team Sanadome

Beoordeeld op 24 september 2022

Bij binnenkomst krijg je een luxe gevoel, eenmaal in de sauna/baden is dit gevoel weg. Misschien had ik meer verwacht, maar het is meer een zwembad dan een sauna. Je hebt letterlijk 2 sauna's, erg jammer. De mensen die er komen snappen ook het idee niet van een sauna, dat het niet de bedoeling is dat je daar hard gaat praten. Het idee (voor mij) van ontspanning is dan weg.
Boven zit een restaurant, Marina heet het. Dit viel heel erg tegen. Je mag er net zoals bij de Hema, een dienblad pakken en daarop je drinken zetten. Je eten bestel je dan bij een serveerster, die aan het einde van het buffet staat. Heeft meer een centrerparks uitstraling dan even lekker eten.
Daarnaast hebben ze wel Breeze, een gezellig restaurantje/koffietentje. Hier kun je ook hapjes eten zoals een tosti of een clubsandwich. Dit is opzicht helemaal prima, alleen het personeel valt soms tegen. We zijn weggelopen omdat we daar 10 minuten hebben gezeten zonder geholpen te worden. Daarnaast wilde we een koffie bestellen rond kwart over 10 s avonds. Had ze het koffiezet apparaat al schoon, terwijl het pas om 23.00 dicht gaat. Ook een thee was niet mogelijk. Eenmaal bij het uitchecken is dit wel goed opgelost door het personeel, zij vonden dit ook gek.
Dus over het algemeen helemaal prima, je kunt lekker zwemmen, de twee sauna's die er zijn zijn lekker, maar alles daarom heen is het net niet. Het hotel daar in tegen is helemaal goed! Het is een fijn bed, je hebt een handdoeken warmer, een grote douche en voor de rest helemaal schoon! Daar hadden we echt niks op aan te merken!

Datum van verblijf: september 2022
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2022

Beste Myrthe,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
We gaan uw feedback bespreken met onze afdelingen. We waarderen het enorm dat u het deelt, want dit helpt ons om de service voor u te verbeteren.

Hopelijk tot ziens in Sanadome.

Beoordeeld op 14 september 2022

Van 12-13 september een nacht verbleven in sanadome.
We konden al om half 11 de kamer op wat zeer prettig was zodat we de spullen gelijk daar konden laten en ons konden omkleden.
Heerlijk gebruikt gemaakt van de warm water baden, stoomcabine en sauna.
Eten was in het restaurant zeer goed, tegen de avond waren wel enkele producten op.

Bedden zijn oké, beetje hard, het blauwe kussen is niet echt prettig met slapen, in de kast lag maar 1 extra kussen.
Het dekbed is ook niet heel groot betreft de breedte.

Heb een gezichtsbehandeling gehad, zeker aan te raden ze kijken goed naar je huid type en passen producten daar op aan. Ook vertellen ze precies welke stappen ze doen bij de behandeling.

Ontbijt buffet was oké, niet teveel keus in dingen, wel veel soorten eiergerechten wat erg fijn en vers fruit.

Helaas de eerste dag kreeg ik al zere voetzolen en tenen, doordat de bodem van de baden best ruw zijn, zit nu met pijnlijke voeten en een wondje aan een teen doordat er een dunlaagje uit afgesleten is, waarschijnlijk heeft dit te maken met dat je voeten zacht worden van het water en dan over de ruwe bodem gaan.

De aqua fit die smiddags en Savonds gegeven worden zijn ook erg leuk om mee te doen.

Datum van verblijf: september 2022
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2022

Beste Nelleke,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw uitgebreide review met ons te delen.
We zijn blij om te horen dat u heerlijk gebruik heeft kunnen maken van onze Thermen. Het is alleen erg jammer dat u pijnlijke voeten heeft na uw verblijf. Dat lijkt ons uiteraard niet de bedoeling. Zou u een e-mail kunnen sturen naar service@sanadome.nl?

Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen weekend doorgebracht. Sauna, whirlpools, zwembaden en diverse behandelingen laten doen. Het personeel is erg vriendelijk en staat voor je klaar. De restaurants hebben ruime keuze en het eten is heerlijk. De hotelkamer is ruim en van alles voorzien. Als ik verbetering moet doorgeven dan is dat in douchen in het bad. Haal het bad eruit en maak een mooie inloopdouche.

Kamertip: Neem een waterfles mee om zelf te vullen, dit is toegestaan.
Datum van verblijf: september 2022
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2022

Beste Petra,

Hartelijk dank voor het delen van uw mooie beoordeling, dat waarderen wij zeer!
Ontzettend fijn om te horen dat u een heerlijk ontspannen weekend heeft gehad in Sanadome, we zijn blij met uw complimenten! We zullen uw tip over de badkamer meenemen.

Hopelijk tot snel weer!

Beoordeeld op 26 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk 2 dagen hier geweest incl overnachting. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer was netjes. Wel paar grote insecten moeten weghalen.

De afwerking in en rondom de baden kan beter en strakker.

Nadeel is dat het eten en alle extra's erg duur zijn. Dit weerhoud je om optimaal te genieten.

Kamertip: Overdag is het druk in het bad. Avonds wordt het rustiger en dus kan je in alle baden. Daarnaast stopt de bus vooraan bij de grote weg en dan ben je zo in het centrum.
Datum van verblijf: augustus 2022
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2022

Beste Aafke,

Hartelijk dank voor het delen van uw review en complimenten!
We zijn blij om te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad.
Daarnaast blijven we hard werken om Sanadome steeds mooier te maken, zodat inderdaad ook de afwerking weer optimaal wordt!

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u nog eens terug te zien.