PricelineUS$ 238
eDreamsUS$ 238
Trip.comUS$ 289
Beoordeeld op 16 juni 2021 via mobiele applicatie

Dit mag je geen wellness noemen... een simpel zwembad en 2 “sauna’s” waar je niet in kan aangezien er 4 tegelijk in mogen.. niemand houdt zich er aan en er is ook niemand aanwezig die hun erop wijzen dat ze er te lang in zitten.

Denk je lekker een voetenbadje te nemen, is het een simpele wasbak met normaal water.

Niet aan te raden! Kon er niet echt ontspannen en helaas kon ik van niets gebruik maken i.v.m de drukte, zonde van je geld!!
Ik had er veel meer van verwacht maar het viel zo tegen.

Ik raad Elysium aan of Veluwse bron als je een lekker dagje wilt ontspannen.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 27 april 2021

de titel verraadt genoeg, een ideale gelegenheid om even te ontspannen; heerlijke (bubbel)baden, met mooi weer een fantastisch zonneterras, een uitstekend restaurant (top kwaliteit), dichtbij het mooie centrum van Nijmegen maar ook goed bereikbaar met OV en Auto. Kortom, even ontspanning nodig; boek een nachtje!

ps is niet goedkoop maar je kan het je zo duur maken als je wenst

Datum van verblijf: april 2021
Sanadome Nijmegen, Gastenservice/Front Office van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2021

Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm. Hopelijk zien we u gauw terug in Sanadome. Met vriendelijke groet, Team Sanadome

Beoordeeld op 28 maart 2021

Sanadome en alle medewerkers - het is een moeilijke tijd voor jullie-Corona- Wij logeren nu bij jullie. HEERLIJKE AVONDMAALTIJD TOP KOK! En wij zijn wel wat gewend hoor! En ik kan heel Nederland aanbevelen bij jullie te boeken. Jullie zijn Goed bezig. En Veilig in deze Corona tijd! Heerlijk in deze tijd IN HET Warme water even ALLES VERGETEN! COMPLIMENTEN

ELLY EN JOOP SCHAAFSMA

Datum van verblijf: maart 2021

Beste Elly en Joop, Wat een complimenten! Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad in Sanadome. Hopelijk zien we jullie nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Sanadome

Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Ondanks de Corona heerlijk dagen, fietsen, lopen een behandeling allemaal mogelijk. Ook een goede roomservice voor ontbijt en diner. Personeelsleden zeer aardig om er een goed weekend van te maken dus bij twijfel gewoon gaan!

Datum van verblijf: maart 2021

Beste Linda, Bedankt voor jullie mooie beoordeling! We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome. Met vriendelijke groet, team Sanadome

Beoordeeld op 3 december 2020

Jaren geleden kwamen we hier zo af en toe en een paar jaar terug zijn we hier nogmaals geweest. We kwamen toen in een verbouwing, maar er waren toen veel dingen niet in orde. Dit keer kregen we deze overnachting aangeboden, dus toch maar weer geprobeerd, zij het met enige voorbehoud.
Maar wat een verbetering! Het restaurant is echt 200% beter geworden, het personeel is ontzettend vriendelijk, de sfeer is goed. Het enige minpuntje in de thermen vind ik (nog steeds) de omgevingstemperatuur. Het is gewoon te koud als je uit het water komt. Misschien komt dit door de hoogte van het gebouw, maar in andere thermen is dat veel beter.
Maar nogmaals...... grote complimenten voor de verbeteringen.

Hotelkamer was ook prima, alleen de vloerbedekking was verschrikkelijk vies. Daar zou gemakkelijk wat aan gedaan kunnen worden. Kortom, een goede ervaring.

Kamertip: Vraag om een kamer op de hogere verdiepingen.
Datum van verblijf: december 2020