Priceline
Booking.comUS$ 226
Hotels.comUS$ 226
Agoda.comUS$ 227
Beoordeeld op 18 juni 2018

Sanadome is een heerlijk hotel met mooie tot luxe kamers. Zeer vriendelijk personeel en prachtig gelegen in het bos. Daarbij een heerlijk thermaalbad. Inbegrepen is een zeer goed en uitgebreid ontbijt waarbij alles te vinden is. In het thermaalbad is badkleding verplicht. Verwacht echter geen grote sauna. Voor zowel de grote als kleine beurs is zijn er restaurants. Boven het zwembad in badjas. Maar ook luxe in het restaurant beneden.
Kortom ontspan en geniet en heb je tijd maak een wandeling door het bos.

Kamertip: Beste uitzicht aan de achterzijde
Datum van verblijf: juni 2018
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Beste Peter,

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien je graag nog eens terug in Sanadome!

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk ontspanen.
Gezellig druk
Kamers luxe en schoon.
Fijne bedden.
Zeer vriendelijk personeel.
Prijs voor kamer met ontbeid en twee dagen thermen betaalbaar.
Eten en drinken te duur naar mijn mening
Toch al 9 x geweest
En ga zeker nog eens

Datum van verblijf: mei 2018
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Beste Herman,

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien je graag nog eens terug in Sanadome, wie weet voor de 10e keer binnenkort!

Beoordeeld op 7 mei 2018

Vanaf 9h liggen alle zetels rond het buitenzwembad bezet door handdoeken zonder levend wezen te bespeuren. Gevolg geen plaats voor 'beleefde' mensen
Wij hebben 'mensen' zien plaats nemen om 12.30h - dwz dat die zetels 3.30h bezet gehouden worden zonder 'enig menselijk specimen' erop. Werkelijk onbeschaamd

1 grote opmerking:
Dat sommige mensen geen 'manieren' hebben, oke dan moet je ze dat leren.
Ik denk dat het hotel hieraan positief kan meewerken door bv. in eerste instantie verwittigingen te afficheren, in 2de instantie - als dat niet werkt - en bij velen zal dat niet werken want ik boven alles - kan bv gesteld worden als na 1 tot 1.30h niemand effectief plaats neemt worden de handdoeken door medewerkers verwijderd (wat in vakantiecentra meer en meer ingang vindt)
Voor de rest mooi verblijf hoewel de obers rond het zwembad wel wat opdringerig zijn ; komen zelf vragen of je iets wil drinken - als je met zijn tweetjes bent wordt automatisch gevraagd : maar 1 drankje en dan expliciet aan de andere partner : wenst u ook iets
allemaal heel beleefd maar toch wel zeer opdringerig - daarenboven zijn de prijzen niet onmiddellijk democratisch (ook in het restaurant niet)
Het ontbijt is goed zonder meer, de kamer net zo (geen thee of koffiefaciliteiten) - ook geen bodylotion noch shampoo in badkamer (alleen tube voor alles zeep). Veel watertoestanden maar slechts 1 sauna(klein) en stoombad

Datum van verblijf: mei 2018
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Beste Johan,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat mensen hun ligbedje bezet hielden. We willen graag tot een oplossing komen. Mocht u hier nog over willen praten dan horen we dit graag via service@sanadome.nl. Bedankt voor uw beoordeling, we zien jullie graag nog eens terug in Sanadome!

Team Sanadome

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier inmiddels heel vaak geweest door de jaren heen maar de laatste paar keer gebruiken wij het meer om lekker Nijmegen in te trekken en als het meezit even een bubbelbad en sauna mee te pakken... het is ons de laatste paar keer al opgevallen dat ze weinig tot niets aan vernieuwing doen en het er gedateerd uitziet en tjokvol zit door een rare constructie waarbij er geen limiet lijkt te zijn aan badgasten. Daarnaast komen er ook heel veel kleine kinderen de laatste paar keer (ook buiten een vakantie) waardoor de rust soms ver te zoeken is als je lekker even wilt ontspannen.
Het hotel zelf is prima en de kamers en bedden ook; het ontbijt is ook voldoende met veel keus en roomservice is ook mogelijk.

Let wel als je echt voor de baden en sauna wil houd rekening met onverwachtse drukte wat ontstaat doordat er ook “daggasten” komen en er geen limiet lijkt wat je opvalt dat als je rondloopt de baden propvol zitten... timeshare zou beter zijn maar helaas

Datum van verblijf: april 2018

Beste David,

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat jullie je het zo druk ervaren hebben bij ons. Mocht je hier nog op in willen gaan dan kan dat via service@sanadome.nl. We kunnen hier dan met u over praten. Toch bedankt voor uw mooie cijfer en beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome!

Team Sanadome

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Als je een weekend wilt ontspannen en je voorkeur gaat uit naar warmbaden dan is dit een ideale plaats. Badkleding is verplicht. Er is een sauna en een turkssauna aanwezig. Mocht je je zwemkleding zijn vergeten, er is een winkel aanwezig waar je een kunt kopen.Verder zijn er veel Spa behandelingen en er is een schoonheidsspecialiste aanwezig.Het restaurant heeft heerlijk eten en de kamers zijn zeer comfortabel. Jammer dat ze geen Netflix hebben.

Datum van verblijf: april 2018
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Beste Josefa,

Bedankt voor je beoordeling. Tot ziens in Sanadome!