Beoordeeld op 25 februari 2018

Moderne ruime kamers. Restaurant is prima, zowel het buffet restaurant als het gewone restaurant. Bij het wellness deel, zowel binnen als buiten veel bedjes beschikbaar, buiten inclusief bediening. De zwembaden zijn helemaal prima.

Datum van verblijf: oktober 2017
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste Jaap,

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zien jullie graag terug in Sanadome.

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Sanadome is puur om te relaxen en chillen. Even heerlijk ontspannen. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. De zwembaden zijn relax en schoon. Personeel is heel vriendelijk!

Enige nadeel is dat het eten en drinken heel duur is!! Maar wel lekker!!

Datum van verblijf: februari 2018
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018

Beste Faid,

Bedankt voor uw beoordeling! We verwelkomen u graag nog eens in Sanadome.

Team Sanadome

Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer alleen in Sanadome met overnachting. Heerlijk kunnen ontspannen, fijne massage, heerlijk eten en vriendelijk personeel! Het badgedeelte mag misschien een keer een make-over hebben en wellicht sauna erbij. Fitness ook erg goed.

Reistype: Reisde alleen
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Beste Delene,

Bedankt voor uw beoordeling. We verwelkomen u graag binnenkort weer in Sanadome.

Beoordeeld op 4 februari 2018

Onze zoon werd afgelopen vrijdag geopereerd, vandaar van de nood een deugt maken... Altijd vriendelijk ontvangst! Een heerlijke sfeer hangt er. Onze zoon kwam er voor het eerst en hij voelde zich VIP. Hij heeft vreselijk genoten en wij ook weer. De kamers netjes, schoon en luxe. Van alle gemakken voorzien. Ontbijt smorgens is heerlijk, zeer ruime keuze! Aangezien onze zoon niet moeten ontbijten hebben we apart van elkaar gegeten. Bij navraag mocht ik gelijk een kop thee voor hem meenemen naar boven.
In april/mei komen mijn man en ik heerlijk nog eens terug!

Kamertip: Nu een last minute geboekt, prachtige prijs.
Datum van verblijf: februari 2018
SanadomeNijmegen, General Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018

Beste Carola,

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien jullie graag terug in april of mei!

Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima ontvangst, vriendelijke mensen aan de receptie, servicegericht.
Mooie entreehal, twee opvallende mooi liften.
Kamers waarin al het benodigde aanwezig is.
Een fijne fitnessafdeling. Aangename thermen.

Datum van verblijf: januari 2018

Beste Jandy,

Bedankt voor je beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome.