Manna(Nijmegen)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Hotel Courage(Nijmegen)
  • Inclusief ontbijt
Mercure Nijmegen Centre(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Apollo Hotel(Nijmegen)
Priceline
  • Zwembad
Hotel Credible(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Barbarossa Hostel(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
25 februari 2018 beoordeeld

Moderne ruime kamers. Restaurant is prima, zowel het buffet restaurant als het gewone restaurant. Bij het wellness deel, zowel binnen als buiten veel bedjes beschikbaar, buiten inclusief bediening. De zwembaden zijn helemaal prima.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste Jaap,

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zien jullie graag terug in Sanadome.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sanadome is puur om te relaxen en chillen. Even heerlijk ontspannen. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. De zwembaden zijn relax en schoon. Personeel is heel vriendelijk!

Enige nadeel is dat het eten en drinken heel duur is!! Maar wel lekker!!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste Faid,

Bedankt voor uw beoordeling! We verwelkomen u graag nog eens in Sanadome.

Team Sanadome

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer alleen in Sanadome met overnachting. Heerlijk kunnen ontspannen, fijne massage, heerlijk eten en vriendelijk personeel! Het badgedeelte mag misschien een keer een make-over hebben en wellicht sauna erbij. Fitness ook erg goed.

Verbleef: februari 2018, reisde alleen
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste Delene,

Bedankt voor uw beoordeling. We verwelkomen u graag binnenkort weer in Sanadome.

4 februari 2018 beoordeeld

Onze zoon werd afgelopen vrijdag geopereerd, vandaar van de nood een deugt maken... Altijd vriendelijk ontvangst! Een heerlijke sfeer hangt er. Onze zoon kwam er voor het eerst en hij voelde zich VIP. Hij heeft vreselijk genoten en wij ook weer. De kamers netjes, schoon en luxe. Van alle gemakken voorzien. Ontbijt smorgens is heerlijk, zeer ruime keuze! Aangezien onze zoon niet moeten ontbijten hebben we apart van elkaar gegeten. Bij navraag mocht ik gelijk een kop thee voor hem meenemen naar boven.
In april/mei komen mijn man en ik heerlijk nog eens terug!

Kamertip: Nu een last minute geboekt, prachtige prijs.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
SanadomeNijmegen, General Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste Carola,

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien jullie graag terug in april of mei!

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangst, vriendelijke mensen aan de receptie, servicegericht.
Mooie entreehal, twee opvallende mooi liften.
Kamers waarin al het benodigde aanwezig is.
Een fijne fitnessafdeling. Aangename thermen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Jandy,

Bedankt voor je beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome.