Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer alleen in Sanadome met overnachting. Heerlijk kunnen ontspannen, fijne massage, heerlijk eten en vriendelijk personeel! Het badgedeelte mag misschien een keer een make-over hebben en wellicht sauna erbij. Fitness ook erg goed.

Verbleef: februari 2018, reisde alleen
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste Delene,

Bedankt voor uw beoordeling. We verwelkomen u graag binnenkort weer in Sanadome.

Beoordeeld op 4 februari 2018

Onze zoon werd afgelopen vrijdag geopereerd, vandaar van de nood een deugt maken... Altijd vriendelijk ontvangst! Een heerlijke sfeer hangt er. Onze zoon kwam er voor het eerst en hij voelde zich VIP. Hij heeft vreselijk genoten en wij ook weer. De kamers netjes, schoon en luxe. Van alle gemakken voorzien. Ontbijt smorgens is heerlijk, zeer ruime keuze! Aangezien onze zoon niet moeten ontbijten hebben we apart van elkaar gegeten. Bij navraag mocht ik gelijk een kop thee voor hem meenemen naar boven.
In april/mei komen mijn man en ik heerlijk nog eens terug!

Kamertip: Nu een last minute geboekt, prachtige prijs.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
SanadomeNijmegen, General Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste Carola,

Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien jullie graag terug in april of mei!

Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima ontvangst, vriendelijke mensen aan de receptie, servicegericht.
Mooie entreehal, twee opvallende mooi liften.
Kamers waarin al het benodigde aanwezig is.
Een fijne fitnessafdeling. Aangename thermen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Jandy,

Bedankt voor je beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome.

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk is het gewoon een subtropisch zwembad met een paar bubbelbaden ernaast. De sauna's zijn te druk en liggen naast het zwembad, hierdoor niet ontspannend met al dat lawaai.
Prijs - kwaliteit is ver te zoeken, vooral in de staat waarin het zwembad en faciliteiten zijn.
Jammer!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden

Beste Pevaa,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw ervaring in Sanadome niet geheel naar wens geweest is. Mocht u nog inhoudelijk in willen gaan op uw ervaring in de Thermen dan kan dat via service@sanadome.nl. We zien u graag terug in Sanadome.

Beoordeeld op 10 januari 2018

Wij zijn 3 dagen geweest en hebben genoten. Het hotel is prima. Mooie ruime kamer met prima bedden. Keurige badkamer.
Je kunt in de sanadome heerlijk zwemmen, bubbelen, drijven in het zoutbad. Ook de mintsauna en stoombabine zijn een aanrader.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
SanadomeNijmegen, Guest Relations Manager van Sanadome Nijmegen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste Truus,

Bedankt voor je beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug in Sanadome.