Velorama National Bicycle Museum
Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
De fiets van Wim van Est.

Behalve een schitterende verzameling die de ontwikkeling van de fiets liet zien, maakte veel indruk ... meer lezen

Beoordeeld op 6 januari 2019
janpijpker43
Uithuizermeeden, Nederland
Leuk

Leuke kijk in de historie van de fiets en alle (naderhand) gekke uitvindingen. Vooral leuk voor ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Meer info
vanaf US$ 14,26
Meer info
Beoordeeld op 12 juli 2018

Ik heb in het Velorama Museum gewerkt als een schoonmaakster en ik heb leuke herinneringen van de eigenaren. lieve mensen. Ik mocht dus Museum ook als "gast" bezoeken en ik was onder de grote indruk. Het is heel interactief en interessant. Het lijkt me wel programma en marketing boost. Ik zag namelijk best weinig bezoekers.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 mei 2018

Een bezoek aan het museum Velorama in Nijmegen is indrukwekkend om een prachtig zicht te krijgen over de ontwikkeling van 200 jaar fietsen. Een mooie verzameling en overzichtstentoonstelling over dit onderwerp. We hebben genoten van de extra informatie die we kregen van de vrijwilliger Kees.
Helaas minder geschikt voor mindervaliden, het heeft 2 verdiepingen met smalle betonnen trap.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 14 december 2017

Hier zijn wij met onze kleinkinderen geweest en hebben met z’n viertjes genoten van deze bijzondere fietsen, wat een mooie verzameling, vanaf de eerste fiets !

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

In het museumpje zijn een grrot aantal (voorlopers) van fietsen te zien. Leuk om te bekijken, maar persoonlijk zou ik er niet voor omrijden.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Tegenwoordig fiets iedereen. Maar wat weten we nu eigenlijk over De Fiets. In dit museum kom je er alles over te weten. De fiets van Wim van Est waarmee hij het ravijn indook in tijdens de Tour de France in 1951 is er te zien.

Datum van activiteit: november 2016