Velorama National Bicycle Museum
Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
De fiets van Wim van Est.

Behalve een schitterende verzameling die de ontwikkeling van de fiets liet zien, maakte veel indruk ... meer lezen

Beoordeeld op 6 januari 2019
janpijpker43
Uithuizermeeden, Nederland
Leuk

Leuke kijk in de historie van de fiets en alle (naderhand) gekke uitvindingen. Vooral leuk voor ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Meer info
vanaf US$ 14,26
Meer info
Beoordeeld op 14 december 2017

Hier zijn wij met onze kleinkinderen geweest en hebben met z’n viertjes genoten van deze bijzondere fietsen, wat een mooie verzameling, vanaf de eerste fiets !

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

In het museumpje zijn een grrot aantal (voorlopers) van fietsen te zien. Leuk om te bekijken, maar persoonlijk zou ik er niet voor omrijden.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Tegenwoordig fiets iedereen. Maar wat weten we nu eigenlijk over De Fiets. In dit museum kom je er alles over te weten. De fiets van Wim van Est waarmee hij het ravijn indook in tijdens de Tour de France in 1951 is er te zien.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Aan de Waalkade dit leuke kleine museum. Je loopt letterlijk langs de geschiedenis over het ontstaan en ontwikkeling van de fiets. Veel mooie exemplaren staan opgesteld en al wandelend kun je deze bewonderen. Veel toepassingen laat men zien met een verklarende tekst. Kortom een aanrader om te bezoeken.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

Overweldigende blik in de historie van de fiets. De eerst de we zagen dateert al van 1669. 3 etages uitstalling nemen je 350 jaar mee door de evolutie van de fiets. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: april 2017