“Een dagje naar Nijmegen”
Beoordeling van Panaché

Panaché
Geclassificeerd als nr. 202 van 351 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Nederlands
Wijk: Stadscentrum
Wijk: Stadscentrum
25 april 2018 beoordeeld

Was al de derde keer dat we daar aten. Vriendelijk personeel en bediening is oké.
Het eten heeft ons telkens gesmaakt. De laatste keer had ik kabeljauwfilet genomen met frietjes en sla, het was lekker. En als dessert een appelpunt, die was wel bijzonder lekker. Het is een leuk en gezellig restaurant.

Datum van bezoek: april 2018

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om half 3 besloten mijn man en ik om hier te gaan lunchen.
Bestelling werd na even wachten opgenomen. Na 20 minuten kwam dan de thee. Na een uur wachten kregen we dan eindelijk onze bestelling. ( niet de juiste?
Er scheen een personeelslid ziek te zien. Maar wij hadden dus lunch om half 4.
Geen aanrader!

Datum van bezoek: november 2017
4 september 2017 beoordeeld

Vlotte bediening , korte wachttijd .
Broodje van de chef gegeten , de sla was niet vers , hmburger en frietjes waren in orde .
Echt iets om met kinderen naar toe te gaan .

Datum van bezoek: augustus 2017
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne plek om te zitten met kinderen. Veel ruimte en niet druk. Er staat een magnetron, die je kunt gebruiken om eten op te warmen voor baby's. Er is een verschoontafel en ze hebben kinderstoelen. Ook zijn er kindermenu's. Het eten zelf is gemiddeld evenals de prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2017
17 februari 2017 beoordeeld

Ik was hier al decennia niet meer geweest, beetje nostalgie dus. Gewoon Panaché, maar de salade was fris, het roséetje mooi koud en de zigeunerschnitzel zoals verwacht. Vriendelijke bediening, ik vond niets om over te mopperen.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Panaché bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Panaché geweest? Deel je ervaringen!