“Gewoon in orde”

Keukens: Nederlands
Wijk: Stadscentrum
Wijk: Stadscentrum
17 februari 2017 beoordeeld

Ik was hier al decennia niet meer geweest, beetje nostalgie dus. Gewoon Panaché, maar de salade was fris, het roséetje mooi koud en de zigeunerschnitzel zoals verwacht. Vriendelijke bediening, ik vond niets om over te mopperen.

Datum van bezoek: februari 2017

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitziende en uitnodigend restaurant. Bediening is vriendelijk en vlot. Maaltijd salade en schnitzel en belegd broodje waren oké. Geen cullinair hoogstandje maar wel lekker.
Prijs kwaliteit verhouding is oké.

Datum van bezoek: oktober 2016
23 maart 2016 beoordeeld

We kregen de verkeerde smoothie en de muntthee was lauw waardoor de munt niet in het water trok en dus slap bleef. Het zag er gezellig uit maar wij werden er niet enthousiast van

Datum van bezoek: maart 2016
16 augustus 2015 beoordeeld

Op deze centraal gelegen locatie kun je een lekkere lunch krijgen met een redelijk uitgebreide menukaart.
De bediening is aardig, de prijs is redelijk aan de hoge kant maar dan krijg je ook uitzicht op al het winkelend publiek

Datum van bezoek: augustus 2015
18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net even tijdens de de 4daagse feesten een biefstukje en een varkenshaas saté gegeten. Heerlijk. En normale prijs.
Mag ik u de pepersaus aanraden. Gewoon echt lekker pittig.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Panaché bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Panaché geweest? Deel je ervaringen!