Duncan M
Houten, Nederland

Heerlijke kamer, zeer vriendelijk personeel en perfecte locatie!

Beoordeling van Manna
4,0 van 5 bollen20 jan 2023 beoordeeld
Omdat we naar een voorstelling in de schouwburg gingen, hebben we een nachtje in dit hotel geboekt. De locatie is echt perfect! Paar minuten lopen van de schouwburg, maar ook van het centrum van Nijmegen!

Aankomst was wel wat onduidelijk. We meldden ons bij het gebouw waar Manna op stond, maar de vriendelijke jongeman aldaar verwees ons naar 100 meter terug in de straat. Via een straatje onder het gebouw door kom je op de parkeerplaats en de receptie zelf zit eigenlijk in het gebouw van de Brasserie.
Uiteindelijk bij de receptie aangekomen worden we geholpen door een trainee; een zeer vriendelijke jongeman die ons uiteindelijk naar onze kamer leidt, in het gebouw (100 meter verder) waar we in eerste instantie stonden.
We hadden de suite L geboekt, op de derde verdieping. Mooie zeer ruime kamer met een bad midden in de slaapkamer. Erg leuk! De TV staat aan het voeteind van het bed en het bed ligt prima. Enige waar we last van hadden was dat er boven het bed een kantelraam zat, wat niet goed dicht leek te kunnen. Daardoor hoorde je al het verkeer dat over de drukke straat voor het hotel langs reed zeer duidelijk.

Het ontbijt is dan weer in het gebouw van de Brasserie. Zeer vriendelijk werden we weer ontvangen en aan een tafeltje geplaatst. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, erg lekker en de koffie/capucinno wordt vers voor je gezet (in tegenstelling tot een automaat die je in veel hotels ziet)! Wat een verwennerij!
Datum van verblijf: januari 2023
Kamertip: Als je rustig wil slapen, neem dan niet de kamer aan de kant van de weg
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Manna
3.2 km van Manna
Gratis parkeren
Meer hotels in Nijmegen bekijken
Beoordeeld op 5 januari 2023 via mobiele applicatie

Inmiddels verschillende keren bij MANNA op bezoek geweest. Wederom een fantastisch verblijf! De laatste keer was in april vorig jaar. Ja wat kun je zeggen! In één woord geweldig! Versiering aan de buitenkant echt prachtig, kerstfeest ten top! Eten super! En de Suite XL heeeerlijk!!

Wel een paar tips voor de organisatie. Aan de buitenkant was de kerstversiering echt geweldig maar in de kamer/ suite miste we dit. Het feit dat de gastvrouw bijvoorbeeld in het restaurant iedereen begroet geeft je een nog warmer gevoel. Wanneer je in de kamers nog een kleine touch zou geven gedurende deze dagen, dan zou er een bepaalde connectie zijn met buiten en binnen, deze mistte we.
Men besluit immers toch kerst elders te vieren cq door te brengen en wel te verstaan bij MANNA.
Ten aanzien van het restaurant vonden we het jammer dat dezelfde playlist op stond als de voorgaande keren. Absoluut onze smaak maar geen connectie met kerst. Nu doelen we niet op de hele avond jingle bells, maar jazzy christmas is voor een breed publiek inzetbaar toch?… Nogmaals het verblijf was echt top en de chemie met buiten en binnen kan meer naar mekaar getrokken worden. Tot de volgende keer MANNA!! Happy New Year!!!

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Manna restaurant. Wel een leuk en goed restaurant, maar vanwege de harde muziek kan ik hier geen fijn gesprek voeren. De harde muziek overheerst mijn gesprekspartner en mijn hoofd. Zonder die storende factor, had ik vijf sterren gegeven.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 mei 2022

Mooi pand en goede locatie. Des te meer viel de kamer tegen. We betaalden 200 euro voor een tweepersoonskamer 1 nacht maar er was niet eens een badkamer! Het was zo klein, na openen deur kwam je gelijk tegen het bed en bevond j j ook gelijk in de badkamer. Eigenlijk was het meer een badkamer met een bed erin. Glazen hokje wc en douche, vies qua afvoer en ventilatie natuurlijk, en grote onhandige wasbak naast bed. Handig kun j j voeten wassen vanuit bed. Konden ook niks kwijt, nog geen plek voor tandenborstel. Verder een prachtig uitzicht op de parkeerplaats achter het hotel. Ook zeer gehorig, als we in bed lagen leek het of je op de gang lag, je hoort letterlijk wat iedereen zegt.
Ontbijt was goed.
Wel een tip voor het personeel: als je gasten een plek wilt aanwijzen met ontbijt moet je misschien zichtbaar en bereikbaar zijn ipv alle gasten achteraf erop te wijzen dat ze niet op lege plekken mogen gaan zitten

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 25 maart 2022

Prima kamer, heerlijk bed. Opvallende inrichting met wasbak 'op buro' in de kamer. Kamer van alle gemakken voorzien, heerlijke douche met veel water (houd ik van ;-) ) Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip; je wandelt zo het centrum in en met de auto ben je zo op de N en A-wegen. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze in de naast gelegen brasserie.

- De heerlijk douche gaf zoveel water dat ook de toilet vloer blank staat na het douchen niet handig als je die nog wilt gebruiken, helaas geen wisser aanwezig om de vloer even droog te trekken.
- Voor ons geen probleem, maar onze kamer bevond zicht op de derde (of vierde?) etage met evenzoveel trappen een lift heb ik niet gezien.

Kamertip: volgens mij geen lift aanwezig, dus als je minder goed ter been bent, zou ik om een kamer op een van de onderste verdiepingen vragen ;-)
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 24 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden de cinefox suite no8. Lekker aan deze rustige kamer is dat je via het raam op het dakterras kunt klimmen. Op een warme dag, heerlijk afkoelen in de schaduw, want er staan zelfs 2 stoelen. Heerlijk ruime kamer, maar de design kranen hebben wel wat uitleg nodig. Het was ons niet gelukt de temperatuur vd douche omlaag te krijgen, bleek achteraf een ring te zijn waar je aan kunt draaien. Ook koud water uit de wastafel is even puzzelen en de lamp boven de wastafel deed het niet, ging pas na 5 minuten aan. Truc: dimmer eerst volluit zetten, minuutje wachten totdat ie aangaat en dan terug dimmen. Maar verder heerlijk geslapen, lekker gegeten en het personeel is erg aardig en begripvol

Kamertip: Laat even de werking van de douchekraan uitleggen, als je niet technisch bent.
Datum van verblijf: maart 2022