Beoordeeld op 24 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden de cinefox suite no8. Lekker aan deze rustige kamer is dat je via het raam op het dakterras kunt klimmen. Op een warme dag, heerlijk afkoelen in de schaduw, want er staan zelfs 2 stoelen. Heerlijk ruime kamer, maar de design kranen hebben wel wat uitleg nodig. Het was ons niet gelukt de temperatuur vd douche omlaag te krijgen, bleek achteraf een ring te zijn waar je aan kunt draaien. Ook koud water uit de wastafel is even puzzelen en de lamp boven de wastafel deed het niet, ging pas na 5 minuten aan. Truc: dimmer eerst volluit zetten, minuutje wachten totdat ie aangaat en dan terug dimmen. Maar verder heerlijk geslapen, lekker gegeten en het personeel is erg aardig en begripvol

Kamertip: Laat even de werking van de douchekraan uitleggen, als je niet technisch bent.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 1 februari 2022

Wij hadden de Cinefox studio. Een ruime kamer met een goed bed en een joekel van een televisie. Voor €156 per nacht. De wc is niet heel ruim en de open badkamer is wat sober. De glazen deur die tegen de wasbak aanslaat als je niet oppast geeft geen prettig gevoel.
In- en uitchecken en ontbijten doe je bij Manna Blue, 50 meter verderop. Maar dat is niet zo'n probleem. Onbijt was goed met veel vers producten. Voor mensen die slecht ter been zijn is onze kamer gezien de trappen die je op moet geen aanrader.
Voor de rest is het een prima hotel met vriendelijk personeel. Parkeren kan achter het hotel voor € 17,50 per nacht.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 24 september 2021 via mobiele applicatie

Genoten van een lekkere lunch in vriendelijke ambiance. Goede Pomodori-soep vooraf en een smakelijke Caprese-salade met een lekkere Burrata.. Daarbij een goed glas Bernardus Sauvignon Blanc. Vriendelijke bediening. Prima keuze dus!

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juni 2021 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst worden we wat rommelig ontvangen. Eerlijk is eerlijk, we weren wat later, maar hadden dat van te voren gemeld. We mogen even wachten aan een tafeltje, maar dan verwacht je zoiets als: “Mogen we alvast iets voor u inschenken…?”

Het is er behoorlijk druk en ondanks dat de muziek en het geluid van de keuken aanwezig is, stoort het niet echt. Al denk ik dat het in een restaurant iets rustiger mag.

Aan tafel krijgen we twee menukaarten en een wijnkaart. Het drankje wordt nu wel snel bezorgd, maar een broodje blijft nog even uit.

De bediening doet ietwat populair en neemt zonder iets te vragen de wijnkaart weer mee…

Na het uitserveren van het voorgerecht (bonito) komt het (lekkere) broodje op tafel. De tweede gang bestaat uit een mooi aangeklede aspergesoep. De soep zelf is wat aan de laffe kant. Het hoofdgerecht is lam en is verrukkelijk. Na volgt een kaasplank.

De prijs valt reuze mee en is redelijk in verhouding tot de kwaliteit.

Al met al een gezellige avond, maar voor 5 bolletjes mogen er nog wat touwtjes aangehaald worden.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 februari 2021 via mobiele applicatie

In de lockdown al meerdere keren gebruik gemaakt van de afhaal bij Manna. We genieten hier elke keer enorm van. De afhaal is goed geregeld, top ingepakt inc een beschrijving en het eten is allemaal even culinair! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021