Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij gaan hier regelmatig op zondagochtend ontbijten. Het personeel is erg vriendelijk, klantgericht en relaxed. Goede setting, uitstraling en inrichting. Kortom een aanrader voor zowel ontbijt, lunch en diner.

Datum van verblijf: februari 2018
SWNijhuis, Guest Relations Manager van Manna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Hartelijk dank voor je review, en we hopen jullie op nog veel zondagen te mogen ontvangen in ons restaurant

Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden hier op 2e kerstdag een kamer geboekt. Een heerlijk verblijf hebben wij gehad in een fantastische suite. De kamer is helemaal af en ontzettend luxe. In de ochtend een heerlijk ontbijt op bed met erg veel keuze en het hotel is zeer centraal gelegen.

De incheck verliep helaas iets minder goed. De kamer zou om 15:00 uur klaar zijn maar we konden de kamer nog niet in. We moesten daarom wachten bij de receptie wat tevens de bar is in het restaurant. Wij zaten daar met onze weekend tas in een vol restaurant te wachten aan de bar. Persoonlijk zou ik een aparte receptie maken voor het hotel.

In de kamer misten wij badjassen. Is toch lekker als je net gedoucht hebt of uit bad komt. En onder het bed lag een verloren pantoffel. Een klein beetje slordig.

Maar al met al een heerlijke nacht in het Manna Hotel.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 december 2017 via mobiele applicatie

Vandaag op ‘zeker’ gespeeld met een bezoek aan restaurant Manna. Inmiddels mogen we Manna rekenen tot een van onze ‘huiskamers’ . Altijd vriendelijk en kundig personeel en de gerechten ( wij laten ons altijd verassen door de chefs) zijn verrassend, creatief en kwalitatief van hoog niveau. Daarnaast een heerlijke wijnkaart waar voor elk wat wils op staat. De ambiance is prettig ( soms bij drukte wat gehorig ) en trendy/gezellig. Manna een restaurant waar je vaker gaat komen!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017

wij waren hier met ons gezin, waaronder twee kleintjes, in totaal met zn achten, om van de aanbevolen high tea te genieten....die was heel verrassend, vooral het ijsje eind het eind ging er bij de kleintjes in als koek, het assortiment taartjes had wat gevarieerder gekund en het opdienen van de hartige hapjes tussendoor was wat rommelig en onaangekondigd waardoor je het overzicht kwijt bent...(ik heb nog trek, neem ik weer wat zoets....of komt er nog wat)....

Kamertip: ik zou een kamer aan de achterkant nemen, de voorkant is een drukke straat
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn gestart op het terras, later naar binnen. De kaart is veelzijdig, van exclusief tot betaalbare, verrassende gerechten. Ook het publiek was gevarieerd, leuk om hier te eten. Aardige bediening.

Datum van verblijf: mei 2017