Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 26/07
  • Aan het strand
Gratis annuleren tot 27/07
Zie aanbieding
Mercure Nijmegen Centre(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn gestart op het terras, later naar binnen. De kaart is veelzijdig, van exclusief tot betaalbare, verrassende gerechten. Ook het publiek was gevarieerd, leuk om hier te eten. Aardige bediening.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Manna was prima in orde en heeft een goede samenstelling van het menu van de chef en menu seafood. Het restaurant is erg rumoerig en is behoorlijk vol gepropt waardoor je aan tafel nagenoeg geen privacy hebt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Je betaalt heel wat, maar je krijgt er ook echt wat voor terug. Wij hadden een fijne ruime kamer aan de straatkant, maar geen last van straatlawaai. Wij wisten al dat het eten hier goed is, maar ook het hotel stelt niet teleur!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor een eat sip sleep arrangement. Heerlijk verzorgd. Parkeren bij hotel Blue. Een mooi pand en een mooie ruime kamer. De kamer had een bad en aparte douche. Bed slaapt heerlijk.
Het personeel is vriendelijk en vlot.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in hotel Manna. Wat een fantastische kamer ook, kamer 9. Heb gehoord dat alle kamers zo heerlijk zijn.
Het hotel ligt vrijwel midden in het centrum van het gezellige Nijmegen. Daarnaast heeft het hotel zelf een heerlijk restaurant. Van betaalbaar lekker tot wat duurder heerlijk eten. Absoluut aan te bevelen hotel. En nooit meer naar Amsterdam. Want het geld waar je in Nijmegen een suite voor krijgt, heb je in Amsterdam net een plek onder de brug voor

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner