Mercure Nijmegen Centre(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Courage(Nijmegen)
B&B de Prince(Nijmegen)
Apollo Hotel(Nijmegen)
  • Bar/lounge
Opoe Sientje(Nijmegen)
  • Aan het strand
Hotel Credible(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 27/07
Zie aanbieding
Barbarossa Hostel(Nijmegen)(Heel veel waar voor je geld!)
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Manna was prima in orde en heeft een goede samenstelling van het menu van de chef en menu seafood. Het restaurant is erg rumoerig en is behoorlijk vol gepropt waardoor je aan tafel nagenoeg geen privacy hebt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Je betaalt heel wat, maar je krijgt er ook echt wat voor terug. Wij hadden een fijne ruime kamer aan de straatkant, maar geen last van straatlawaai. Wij wisten al dat het eten hier goed is, maar ook het hotel stelt niet teleur!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor een eat sip sleep arrangement. Heerlijk verzorgd. Parkeren bij hotel Blue. Een mooi pand en een mooie ruime kamer. De kamer had een bad en aparte douche. Bed slaapt heerlijk.
Het personeel is vriendelijk en vlot.
Zeker voor herhaling vatbaar!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in hotel Manna. Wat een fantastische kamer ook, kamer 9. Heb gehoord dat alle kamers zo heerlijk zijn.
Het hotel ligt vrijwel midden in het centrum van het gezellige Nijmegen. Daarnaast heeft het hotel zelf een heerlijk restaurant. Van betaalbaar lekker tot wat duurder heerlijk eten. Absoluut aan te bevelen hotel. En nooit meer naar Amsterdam. Want het geld waar je in Nijmegen een suite voor krijgt, heb je in Amsterdam net een plek onder de brug voor

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op loopafstand van de binnenstad van Nijmegen.
Ruime schone kamers in thema's.
En een restaurant waar je uitstekend kan eten, in een gezellige sfeer.
Uitgebreid Ontbijt geserveerd aan je tafel.
Kortom heerlijk verblijf in een mooie stad.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
SWNijhuis, Public Relations Manager van Manna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Beste Barbara,

Hartelijk dank voor de tijd die je hebt genomen deze mooie review aan ons te schrijven. We hopen je snel terug te zien in MANNA.