“Onbeschofte uitbater”

Voeg deze dan toe!
Toko Rinus
Geclassificeerd als nr. 227 van 339 Restaurants in Nijmegen
3 oktober 2020 beoordeeld

Over de kwaliteit van de maaltijden klagen we niet maar tijdens ieder bezoek zijn we wederom verbaast over de houding van de uitbater. Onbeschoft tegen klanten maar nog belangrijker is de wijze waarop meneer omgaat met zijn personeel. Hier wil je geen klant zijn. Dus daar stoppen we dan ook direct mee.

Datum van bezoek: oktober 2020

25 mei 2020 beoordeeld

Je kunt hier met name afhalen. Voordeel is, ook bij een menu, dat je zelf de gerechten kan kiezen en dit koud mee krijgt dus thuis makkelijk op het door jou gewenste tijdstip opgewarmd kan worden. Dus je kan het gerust vroeg in de ochtend al halen voor diezelfde avond. Ideaal als je alleen een fiets hebt en niet dicht genoeg in de buurt woont om het warm thuis te krijgen. Maar ze kunnen het ook daar voor je opwarmen als je dat graag wilt.
Er is veel keuze en de smaken zijn altijd heerlijk. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2020
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilde een hapje eten daar we al jaren vaste klant zijn. We waren er om 18.20 en het was druk. Toen we aan de beurt waren wilde gaf de dame achter de toonbank aan: we gaan om 19.00 uur naar huis dus u kunt het meenemen maar opeten (in 25 min) kon niet meer. Heel jammer daar we al jaren speciaal naar Toko Rinus rijden (25 minuten alleen voor de Toko). Het eten is top maar de dame achter de balie was totaal niet klantvriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2019
2 maart 2019 beoordeeld

Bij Toko Rinus kun je de lekkerste oosterse gerechten halen en alle ingrediënten die je nodig hebt om ze zelf te maken.
Ook voor catering is Toko Rinus een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke winkel.
Lekker Indonesische eten. Voor mee nemen of daar zitten. Erg goed.
Leuk personeel. En goede koks.kom er vaak.echt aantebevelen

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Toko Rinus bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Wijchen, Gelderland

In Toko Rinus geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.