“Top ervaring!”
Beoordeling van Liz Grand Cafe

Liz Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 265 van 315 Restaurants in Nijmegen
1 juni 2018 beoordeeld

Super locatie, erg lekker gegeten en de bediening was ook goed. Ik verbaas mij dan ook over de slechte recensies, maar ja het blijft ook een moment opname. In ieder geval heerlijk vertoeven op het terras, ik kom zeker terug!

Wat ik wel vreemd vind is een horecaconcept dat niet echt kind- en hondvriendelijk is en dat naast een strandje en bioscoop.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een top dag gehad bij liz en aan het water. Ideale combinatie van zwemmen met heerlijk eten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Goed menu.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig. Leuke wandeling met uw maken en even een kopje koffie op het terras drinken?
Mooi niet!
Uw viervoeter is niet welkom. En u dus ook niet.
Hopelijk komt er snel een andere eigenaar!!!!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was een beetje chaotisch. Bediening kwam niet echt goed over. Serveersters ogen nogal onprofessioneel. Daarbij maakten ze 1 grote fout. Vrienden van ons vroegen naar een gerecht met de vraag of er geen spinazie in zat ivm allergische reactie. Hier op werd gezegd van niet. Gelukkig is de maaltijd door ons gecheckt van te voren, er bleek dus wel spinazie in te zitten.
Ligging is wel top en de gerechten waren ook lekker. Personeel heeft nog een hoop te leren.
Al met al toch maar 2 sterren ivm de ‘spinazie-fout’. Misschien dat ik ze nog een tweede kans geef maar ben bang van niet. Ook via andere gehoord dat bediening niet goed is ik dus weet niet of dit nog gaat verbeteren.

19 mei 2018 beoordeeld

Ik ben er twee keer eerder geweest voor een korte lunch en was zeer enthousiast over het eten. Erg lekker en leuke locatie. De dag na onze bruiloft wilden we graag brunchen en besloten we daarom deze plek te kiezen. Vooraf was de communicatie zeer fijn en duidelijk.

Helaas was de brunch een flinke tegenvaller. We hadden om 11:00 uur gereserveerd en kwamen binnen 10 minuten met 27 personen binnen druppelen. Vervolgens hadden we om 12:00 uur 1 drankje gehad en nog niets gegeten. Bij navragen was de reden 'jullie waren te laat'. Ik vond dit zeer onvriendelijk, niet terecht en uiteindelijk zaten we om 13:30 uur te eten terwijl er een aantal gasten hierna snel moesten gaan.

Het eten daar in tegen is erg vers, lekker en aan te raden. Maar omdat ik zo teleurgesteld was in de omgang met het personeel en onze gasten dit continu bezig hield zal ik dit restaurant daarom ook niet meer aanraden aan anderen. Heel erg jammer omdat ik juist eerst zo enthousiast was.

Reizigers die Liz Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Liz Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!