“Geen fijne ervaring”
Beoordeling van Zappas Nijmegen

Zappas Nijmegen
Geclassificeerd als nr. 166 van 366 Restaurants in Nijmegen
4 weken geleden beoordeeld

Er werd geen rekening gehouden met allergieën of intoleranties, wat uitte tot een vervelende ervaring. Het eten duurde best lang, ondanks dat het niet druk was.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza’s waren heerlijk! De pasta was wat simpel. Bediening was vriendelijk maar het was soms lastig om contact met ze te krijgen. Voor 20€ per persoon gegeten en dat was het zeker waard! Ik zou er nog een keer heen gaan!

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier heel graag om lekker te lunchen. Vandaag een zware tegenvaller!
Het is niet druk, gezelligheid van het personeel is goed van de gezichten te lezen en de flexibiliteit is 0.
Koffie: espresso macchiato a 2,60 is niet meer dan een sterke koffie met melk (omdat deze ruim 5 minuten op de balie stond)
Wilde een pizza met extra topping (nemen we altijd) verdeeld over twee helften (voor hetzelfde geld!!!!) maar nu willen ze ons geld ook niet meer want de kok wil het niet maken...
Volgende keer gaan we naar een ander restaurant dat wel wat extra’s wil doen voor een goede fooi.

11 augustus 2019 beoordeeld

Eerste keer echt goede pizza salami gegeten. 2e keer pizza formaggi was slecht, overheersend gorgonzola dus pizza weggegooid. Zonde

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is veel keus in de pasta’s en was door de lekkere variaties lastig kiezen. Vooraf hadden we brood met rode en groene pesto en knoflook saus en als hoofdmaaltijd pasta Zappa en Salmone en die waren beiden lekker. De Pinot Grigio smaakte er goed bij. We komen zeker terug, prijs kwaliteit is prima en de bediening was snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Zappas Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Zappas Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!