“Goede pizza maar je moet geduld hebben”
Beoordeling van Zappas Nijmegen

Zappas Nijmegen
Geclassificeerd als nr. 161 van 328 Restaurants in Nijmegen
31 mei 2018 beoordeeld

Samen met een vriendin hier een pizza en pasta gegeten. We werden snel geholpen maar voordat de pizza en pasta geserveerd werden duurde het zeker 45 min. En bij de buren was het nog erger, die hadden al 2x gevraagd waar hun eten bleef. Toen we uiteindelijk ons eten kregen was in ieder geval de pizza (parma) erg lekker, bodem lekker dun en goed van smaak. Echter vonden we de pasta een beetje karig met de vlees en groente.

12 mei 2018 beoordeeld

Super lekker en vriendelijk personeel. Eten binnen 30 minuten op tafel. Hippe tent, gaan we vaker komen.

19 april 2018 beoordeeld

Samen met een vriend hier wezen eten. Deze zaak is leuk/nieuw/hip ingericht, met een vrolijke vibe. Het is er erg levendig en het concept vindt ik fantastisch bedacht. Met als uitgangspunt snelheid.
De kaart is super simpel, slechts enkele pasta's en pizza's. Die wel vers voor je worden bereid en voor daarbij keuze uit enkele kwaliteit tapbieren. Service? Niet meer dan noodzakelijk. De prijs? Goedkoop! Verwacht niet een avondvullend dinerprogramma.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer geweest.
Positief: eten is snel geserveerd, goede prijs/kwaliteit verhouding en smaakt best goed.
Negatief: tafels worden niet schoongemaakr tussen bezoekers, overal kruimels en sausresten. Menu is erg amateuristisch en niet schoon. Bediening laks, slecht en vergeet steeds deel van bestelling (zijn wel vriendelijk). Geen goede aansturing vanuit management.
Eerste keer met een groepje. Twee pasta en een borrelplankje. Bestek wordt nadat het eten geserveerd is gebracht, geen bestek/stokjes voor borrelplankje. Bij vragen hiervoor brengt bediening prikkertjes en servetjes met zijn blote hand. Brood bij de pasta werd toen het eten bijna op was geserveerd. Constant kwam de bediening vragen of iets van tafel weggenomen kan worden, terwijl deel van de gezelschap nog aan het eten was (Het was niet druk!)
Tweede keer ook heel rustige dag. Alweer kruimels en sausresten op tafels (overal). Bestek alweer NA het al serveren van het eten gebracht (als eten wordt geserveerd wil je meestal direct beginnen met eten). En de bediening is alweer de brood vergeten.
Hopelijk kan bediening/service beter worden.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin gegeten. Kwaliteit van het eten was super en tegen een aantrekkelijke prijs. Eten was binnen 10 minuten klaar. Sfeer was warm en prettig. Personeel ook zeer vriendelijk en behulpzaam bij het maken van keuze. Echte aanrader op een geweldige locatie (midden in centrum).

Reizigers die Zappas Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Zappas Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!