“lekker gegeten”
Beoordeling van Parkzicht

Parkzicht
Geclassificeerd als nr. 29 van 325 Restaurants in Nijmegen
30 mei 2018 beoordeeld

Het eten is heerlijk. de keuze afwisselend. De kaart mag wel wat vaker wisselen maar de prijs-kwaliteit is top. En de wijnen waren goed te betalen en erg lekker en verrassend.

4 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben met z'n 2e heerlijk gegeten bij Parkzicht. Het is een erg mooi restaurant en de bediening was zeer attent en vriendelijk.
Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd. zeker waar voor je geld!

13 april 2018 beoordeeld

Helaas, ik heb niet zo lekker gegeten bij restaurant "Parkzicht". Als hoofdgerecht had ik het vegetarische gerecht " Bastilla "gekozen, een deeggerecht met groenten en zoete aardappel.
Het gerecht was bestrooid met ... poedersuiker en was in combinatie met de zoete aardappel echt mierenzoet. Een heus suikerbommetje.

2 februari 2018 beoordeeld

Vorige zomer per toeval binnen (allez, eigenlijk was het op het terras) gevallen - we waren op bezoek in Nijmegen, kenden de stad en de resto's helemaal niet, maar zagen dat er veel volk zat in Parkzicht. Een erg lekkere menu gegeten voor een redelijke prijs - heel erg vriendelijk bediend ook. Over enkele dagen gaan we terug naar Nijmegen, en ik heb al een tafeltje gereserveerd. Eens benieuwd of het even lekker zal zijn. We kijken er naar uit. Wat ik ook wel leuk vind: ik heb een dochter die vegetarisch eet (ze was er toen niet bij) en dus kijk ik altijd even of er ook voor de niet-vleesetende mensen opties zijn...

10 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met z'n tweeën, Het eerste restaurant waar ook veel gerechten uitstekend vegetarisch zijn met heel veel keus. Ook de bediening geeft veel aandacht om een plezierige avond te kunnen beleven. We komen hier zeker terug en willen Parkzicht graag aanbevelen. Top!

Reizigers die Parkzicht bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Parkzicht geweest? Deel je ervaringen!