Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Met onze zoon (14) hebben we een kamer ‘stay’ geboekt, zodat we iets meer ruimte hadden en tevens mogelijkheid om op de kamer te kunnen eten. Ontbijt was prima geregeld, even los van een aantal andere gasten die niet echt (meer) op de 1,5 meter afstand letten. Glutenvrij was geen probleem, en verder alles voor een basis ontbijt (koffie, broodje, beleg, gekookt ei, cornflakes) ruim aanwezig. Ook het avondeten was erg smakelijk, prima service en van een goed niveau. Voor jongere kinderen is er buiten een mooie speeltuin en dito trampoline. De kamer was schoon, bedden comfortabel genoeg. Kamer ook goed geïsoleerd, van andere gasten geen geluidsoverlast ervaren. Personeel was aanspreekbaar en erg vriendelijk. Binnenstad is op loopafstand (20 minuten), maar voor minder valide of met kleine kinderen is een bus of auto wel praktischer. Leuke ochtend gefietst bij Mook (verhuur ATB bij Dolfijn), en middag in Kleve (Duitsland) doorgebracht. Kortom, een zeer leuk verblijf, mede dankzij Nimma!

Beoordeeld op 22 juli 2020

Kamer ( met airco) prima. Ruim. Ligging, redelijk ver van centrum, maar wel te lopen. Ontbijt prima. Personeel aardig. Mooi dakterras, maar was dicht toen wij er waren ( juli). Inrichting industrial look.

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, we hebben heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje. De limonade was heerlijk maar miste de beloofde ingrediënten. Helaas hebben wij een dik uur op onze lunch gewacht om vervolgens de verkeerde bestelling te krijgen. Nadat alles eindelijk geserveerd was bleek een gerecht niet gaar te zijn en de andere broodjes ondertussen koud en zompig. Personeel heeft het proberen op te lossen met een korting maar zijn jammergenoeg wel enigszins teleurgesteld naar huis vertrokken.

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Goedkoop hotel met ruime kamer (comfortroom is upgrade, maar wel de moeite en paar euro waard). Deze kamer is op de foto van het hotel vee mooier dan in werkelijkheid. Muren zijn lelijk geverfd (te weinig verf gebruikt dus vlekkerige dekking). De douche is functioneel, maar gevaarlijk doordat ze hebben gekozen voor een kraan met hendel ipv thermostaatkraan. De kraan bij de wasbak te klein waardoor je niet fatsoenlijk met je handen onder het water kan komen...

Ontbijt was goedkoop, €10, en coronaproof. Alles afzonderlijk verpakt in plastic en op maandagochtend was het brood op...

Zou ik het hotel aanraden: nee
Zou ik zelf terugkomen: heel misschien, maar wrs kiezen we voor iets anders.

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden een ruime kamer op de 1e verdieping. Met prima bedden. En slechte kussens. Kamerfoto’s waren mooier dan de kamer zelf. Deze mag wel weer wat aan de muren hebben en een nieuw verfje. Niet was het allemaal wat “afgetrapt”. Stoffige kamer. Dit komt ook door de hele hoge gordijnen(die overigens voor donkere kamer zorgden. Wat fijn is met slapen.
Op de 1e verdieping hoor je tot ongeveer 22.45 uur de harde muziek van beneden. Mocht je vroeg op bed willen is dit niet te doen. Ik zelf ben overgevoelig voor prikkels (medisch)en heb dit als enorm storend ervaren. Continue muziek terwijl ik graag ook rust wilde.
De kamer heeft een kraan op de wasbak die te kort is, je kunt nauwelijks je handen wassen. En de kraan van de douche kun je met je rug “uit tikken” geen thermostaat kraan. Dus als je hem perongeluk aan raakt dan heb je maar zo te heet waterZ
Op de 1e avond dronken wij nog een cocktail. En zagen wij dat een ander stel zelf hun bediening aan het doen was omdat het personeel hun niet goed in de gaten hield. Personeel was erg met zichzelf bezig. Op basis daarvan hebben we besloten er niet te gaan eten bij Nimma de volgende dag.
Het brood bij het ontbijt was op, op zondagochtend half 10. Een medewerkster heeft toen nog ergens 5 zakjes met bolletjes weg getoverd. Maar dat was het dan. Matig, want we hadden toch wel gewoon betaald. En mochten tot 11 uur officieel binnen lopen voor het ontbijt.
Ontbijt wordt uitgeserveerd in plastic. Alles voorverpakt. Ook met het Corona tijdperk kan dit mi anders. (Broodmandje per tafel bv) echt zonde voor het milieu.
Wij moesten voor het uit checken zelf op zoek naar iemand. Want er stond niemand achter de balie. Dit is mi wel een must. Goed balie ontvangst en ook bij vertrek. Nimma ligt op loopafstand van het centrum. En is leuk qua locatie voor een wandeling langs de Waal. Er is ook een busverbinding vlak bij. Ondanks dat, verwacht ik ons niet meer terug te zien op deze locatie.