“Een eetcafé onwaardig”
Beoordeling van Proeflokaal Beij Ons

Proeflokaal Beij Ons
Geclassificeerd als nr. 138 van 338 Restaurants in Nijmegen
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel slecht gegeten. Pompoentaart: er zat geen pompoen in. We moesten de taart terugsturen want deze was niet warm genoeg. Geen visitekaartje. De gebakken zalm kon net. Absoluut geen toppertje. Voor het eten hoef je hier echt niet te zijn.
Toch een heel positief punt: de wijn. De Faubel riesling was uitstekend. Helaas een vlag op een modderschuit.

Datum van bezoek: september 2020

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke tent. Wat je je verwacht, krijg je. Prijs-prestatie is goed met leuk terras en fijne sfeer (bruin café). Uitstekend voor een lekkere kroeghap. Ruime keuze in speciaalbieren.

Datum van bezoek: september 2020
2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijke bediening. Eten ronduit teleurstellend. Een half uur wachten omdat 1 bakje friet niet genoeg is voor 3 personen... Een half uur lege borden zodat je niet lekker gezellig iets kunt drinken. Griekse spiesjes waar wat gekruid gehakt op zit. Nee, eten laat maar hier. Sfeer is wel leuk.

Datum van bezoek: juli 2020
24 februari 2020 beoordeeld

Een goede vriend ontmoet. Even bijpraten onder een hapje goed en lekker eten. Dan ga je naar Proeflokaal Beij Ons. Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en uitstekende chef. Ambachtelijke bieren op de tap: kies maar uit. Goede prijs - kwaliteit verhouding. En op dinsdag kun je blijven zitten voor de wekelijkse Pubquiz.

Datum van bezoek: februari 2020
17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier regelmatig met een vriend een hapje eten en biertjes drinken. Altijd goed, altijd vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer....

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Proeflokaal Beij Ons bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Proeflokaal Beij Ons geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.