TripAdvisor

Beoordeling van Why Not

Why Not
Geclassificeerd als nr. 65 van 367 Restaurants in Nijmegen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ‘Why Not’ ligt gelegen nét buiten het centrum van Nijmegen. Hierdoor is het misschien wat minder bekend, maar desalniettemin een uitstekend restaurant om eens een hapje te gaan eten. Het personeel is uiterst vriendelijk en het eten ronduit top! Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2019

2 mei 2019 beoordeeld

We moesten vanmiddag in Nijmegen in de Van Welderenstraat zijn voor een specifieke winkel en aangezien we van ver kwamen, wilden we voor vertrek eerst nog wat eten. Why Not trok direct onze aandacht. De kaart in de etalage zag er aantrekkelijk en interessant uit en dat werd naar later bleek ook helemaal waargemaakt.

Bij binnenkomst zie je links direct de keuken, waaruit een vriendelijke groet onze kant op kwam. Vervolgens konden we in het restaurantgedeelte zitten waar we wilde. Voor de tuin was het nog iets te koud, maar binnen was het prima. Fijne fauteuils ook.

De bediening (naar later bleek de eigenaar) was erg vriendelijk. Mijn vrouw wilde een gerecht aanpassen en dat was geen probleem. Het drinken was er snel en ik moet eerlijk zeggen, zo'n goede Latte Machiatto heb ik zelden gehad. M'n appel-perensap was biologisch en ook prima.

Het eten liet niet lang op zich wachten. Het zag er fantastisch uit en zo smaakt het ook. Verse ingrediënten, verrassende combi's. Terwijl ik aan het eten was, zag ik hoe de eigenaar bezig was met de bereiding van twee capuccino's. De passie spatte er vanaf! Dat heb ik later ook met hem besproken en ik vond het mooi om dat zo te zien.

Ik moet nog eens terug naar Nijmegen om wat spullen op te halen, die ik vandaag heb afgegeven ter reparatie. Ik weet nu al dat ik dan weer bij Why Not iets ga eten, want het is gewoon TOP!

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel erg vriendelijk en gezellig restaurant. Echter onze ervaring met het eten was gemengd. Ik had de tonijnsteak met gegrilde groenten en risotto genomen en mijn vriendin de vegetarische risotto. Tonijnsteak en de groenten waren erg lekker, maar beide risotto’s zaten vol met room/creme fraîche/Bechamelsaus of iets wat erop lijkt, enfin niet zoals je een risotto verwacht en we vonden dit niet lekker. Onze tip: zet het op de kaart indien iets niet wordt bereid op de manier waarop mensen dat verwachten, zoals hier dat het een romige risotto betreft o.i.d. Dit voorkomt teleurstellingen.

Datum van bezoek: april 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten. We kregen een andere tafel omdat de voorste tafel te koud was.sfeervolle inrichting.

Datum van bezoek: januari 2019
15 januari 2019 beoordeeld

De menukaart van Why Not is toegankelijk voor iedereen. De keuken is voorzien van een Josper Grill, een Spaanse authentieke houtskool oven. Deze oven vormt de rode draad van de menukaart. De mediterrane bereiding van mooi vlees en vis wordt gecombineerd met verse groenten. Door de enorme hoge temperatuur van de oven wordt het vlees in een korte tijd gegrild. De kookkunsten zijn een mix van klassiek en stoer met een snufje eigenwijsheid. Maar bovenal kwaliteit en met een oog voor detail.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Why Not bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland
Nijmegen, Gelderland

In Why Not geweest? Deel je ervaringen!