Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Collega uitdagingen

Leuke introductie en daarna klein beetje sturing om veel uitdagingen aan te gaan die de bemanning ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Leusden, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 11 beoordelingen

Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Leuke escaperoom met best moeilijke opdrachten. Die wel goed te doen zijn als je het als groep aanpakt. Goede sfeer en begeleiding. Verder verklap ik natuurlijk niets.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 30 september 2017

We zijn met onze kinderen onlangs op de Escapeboot aan de Waalkade in Nijmegen geweest. Daar hebben we Kapiteinskamer ‘gedaan’. Het was heel leuk en het is ons gelukt om te op tijd te ontsnappen. Het was vooral puzzelen en codes zoeken, maar altijd gezellig met elkaar. We gaan vast nog eens terug voor een van de andere kamers.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

Dit was mijn eerste ervaring met een Escape room, maar het bleek een heidense klus te zijn om slle raadsels op te lossen. Heel leuk om met een groep te doen, maar wij gingen met een klap ten onder.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017

Als onderdeel van een dagje uit van het werk bezochten we de Escape Boot. We waren met een grote groep van ca. 30 mensen maar daar is de boot heel geschikt voor.

De puzzels waren behoorlijk pittig. In het begin was ook totaal niet duidelijk wat de bedoeling was, het introductiefilmpje gaf vrijwel geen informatie.

Uiteindelijk was het winnende team ruimt op tijd klaar, helaas was de bar op de bovenverdieping gesloten.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Escape rooms zijn flink moeilijk, hadden toch wel een paar hints nodig om uit het De bemanningshut te komen. De groep die Het stuurhuis deed is het zelfs niet gelukt. Leuk om te doen, goede organisatie.

Datum van activiteit: mei 2017