“Super leuk”
Beoordeling van Escape Boot Nijmegen

Escape Boot Nijmegen
Geclassificeerd als nr. 8 van 20 Recreatie en spellen in Nijmegen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Durf jij de uitdaging aan en ontsnap je in 60 minuten uit de Escape Room? Kies een van de 4 spannende Escape Rooms aan boord van Escape Boot Nijmegen!
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een bezoek gebracht. In het begin kregen we uitleg en darna mochten we zelf beginnen. Petsoneel was erg vriendelijk en netjes. Ook al waren we met een grote groep, konsen we goed terecht. Daarna gezellig een drankje gedaan en even nagepraat. Leuke activiteit om samen te doen.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke escaperoom met best moeilijke opdrachten. Die wel goed te doen zijn als je het als groep aanpakt. Goede sfeer en begeleiding. Verder verklap ik natuurlijk niets.

30 september 2017 beoordeeld

We zijn met onze kinderen onlangs op de Escapeboot aan de Waalkade in Nijmegen geweest. Daar hebben we Kapiteinskamer ‘gedaan’. Het was heel leuk en het is ons gelukt om te op tijd te ontsnappen. Het was vooral puzzelen en codes zoeken, maar altijd gezellig met elkaar. We gaan vast nog eens terug voor een van de andere kamers.

11 september 2017 beoordeeld

Dit was mijn eerste ervaring met een Escape room, maar het bleek een heidense klus te zijn om slle raadsels op te lossen. Heel leuk om met een groep te doen, maar wij gingen met een klap ten onder.

Bekijk meer beoordelingen
15 juli 2017 beoordeeld

Als onderdeel van een dagje uit van het werk bezochten we de Escape Boot. We waren met een grote groep van ca. 30 mensen maar daar is de boot heel geschikt voor.

De puzzels waren behoorlijk pittig. In het begin was ook totaal niet duidelijk wat de bedoeling was, het introductiefilmpje gaf vrijwel geen informatie.

Uiteindelijk was het winnende team ruimt op tijd klaar, helaas was de bar op de bovenverdieping gesloten.

Reizigers die Escape Boot Nijmegen bekeken, bekeken ook

In Escape Boot Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!