“Super lekker !!!!”
Beoordeling van Emmy

Emmy
Geclassificeerd als nr. 102 van 325 Restaurants in Nijmegen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak langsgelopen en gisteravond voor de 1e keer hier gegeten. Wat een verrassing !! Heerlijk, wat een smaak zit er aan ieder gerecht. Wij hadden een uitbreid menu met vooraf een top kippensoep zoals ik deze nog nooit heb gegeten. Op aanraden van mijn gast ( die hier vaker komt )een heerlijke Sauvignon erbij genomen van de buurman De Bruin Wijnkopers. 2 tafeltjes buiten. Emmy is zeker een aanrader ok hier te gaan eten. Zeer vriendelijk personeel.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. De maaltijden deden ons echt denken aan het eten dat je in Indonesië bij de lokale families thuis krijgt. Daarnaast was de bediening ook nog uiterst vriendelijk.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tig keer voorbij gewandeld en telkens voorgenomen hier eens te gaan eten. Nu is het er dan eindelijk van gekomen. Heerlijk gekruide gerechten, vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Nasi campur, met rendang, roerbakgroente (sayuran) en kip in cocoscurry was zeer smaakvol. Aanrader! Mijn tafelgenoot had een vegetarische nasi goreng, behoorlijk stevig bord. Vijf witte wijnen, allemaal € 3,50. Wel even geduld hebben, alles wordt vers bereid... dus als je voor een snelle hap gaat is dit eethuisje minder geschikt. Enig minpuntje, kleinigheid, een tikje vreemd... de ‘rekening’ bevatte alleen een totaalbedrag, dus even de gerechten en drankjes controleren kan niet.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smaken. De sate van kippedij is heerlijk mals met een goede pittige sate. Het vlees heeft lekker kunnen sudderen. De sayor en komkommer zijn welkome aanvullingen bij de gerechten.

Het is iets duurder dan andere huiselijke eethuisjes. Maar wij komen hier zeker vaker terug!!

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellig, leuke bediening.
De juiste smaak. Puur en met zorg bereid. Aan te bevelen!

Reizigers die Emmy bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland
Arnhem, Gelderland

In Emmy geweest? Deel je ervaringen!