“Duurde lang en was óók nog koud!”
Beoordeling van Restaurant Odessa

Restaurant Odessa
Reserveren met
Restaurant Odessa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 330 Restaurants in Nijmegen
Beschrijving: Odessa is een eigentijds restaurant dat werkt met verse, seizoensgebonden en biologische ingrediënten. Bij Odessa ben je in een ontspannen sfeer en eet je heerlijke maaltijden in combinatie met lokale ambachtelijke bieren of een goede wijn.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met z'n 6e gaan eten voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. We werden recht voor de ingang geplaatst aan een hoge tafel waar we last hadden van de tocht. Het restaurant zat vol dus we hadden helaas geen keus terwijl we 3 dagen eerder gereserveerd hadden. We hadden allemaal besteld en moesten uiteindelijk anderhalf uur wachten voordat ons eten op tafel stond. Toen we het eenmaal hadden bleek het eten ook nog koud te zijn! Mijn zwager had het eten terug naar de keuken gestuurd omdat hij geen koude burger ging eten die nog lang niet gaar was. Na 5 minuten kwam de burger terug op een warm bord... We vermoeden dat ze het bord gewoon even in de oven hebben geplaatst.

We spraken het personeel hier vervolgens op aan en ze hebben haar excuses aangeboden. Het personeel was verder wel meelevend en aardig. De burger die terug ging naar de keuken hoefde niet betaald te worden. De rest heeft koud eten opgegeten.

Ik kom hier nooit meer terug!

Datum van bezoek: november 2018
J H, Eigenaar van Restaurant Odessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Willem,

Wij vinden het jammer om deze beoordeling te ontvangen. Wij nemen je feedback uiterst serieus en hebben dit ook onderzocht.

Nadat we alle reserveringen van het afgelopen jaar hebben bekeken zijn wij tot de conclusie gekomen dat het hierboven beschreven verhaal niet is voorgevallen. De door jou genoemde tafel kan niet door zes personen worden gebruikt en het verhaal met de burger is niet voorgevallen. Daarnaast serveren wij geen koud eten na anderhalf uur.

Wij betreuren deze review omdat wij graag onze service verbeteren, maar hier niets mee kunnen.

Het Odessa team

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z n vieren een 3 gangen menu.
Lekker hoor. Wijn er bij. Kan water op tafel.
Zo als het hoort eigenlijk maar toch fijn dat ze daar niet moeilijk over doen.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 oktober 2018 beoordeeld

De kaart beloofde al veel goeds en dit werd zeker waar gemaakt. Tel er de vriendelijke en goed functioneerde bediening en de gezellige atmosfeer bij op en dit is voor ons (6 personen) een topper!

Datum van bezoek: oktober 2018
17 september 2018 beoordeeld

Heerlijke kaart, gewone ontspannen sfeer. Prima inrichting, mix retro, trendy, huiselijk. Tafels staan op prettige afstand van elkaar. Geschikt voor allerlei gelegenheden. Wij aten er met onze volwassen dochters. De Bio bio rode wijn was aan te bevelen.
In het begin kwam de bediening wat moeizaam op gang, maar de tweede helft werd dat goed gemaakt. Wat fijn dat je hier nog gewoon een karaf water krijgt die ook nog bijgevuld wordt als hij leeg is. Loop zeker even net buiten de hoofdstraten van het centrum naar de Duivengas. Odessa is het helemaal waard.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel erg lekker gegeten. Super vriendelijke bediening en een mooi buiten terras. Helaas werd het een beethe fris dus konden we fijn binnen eten. Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Odessa bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Odessa geweest? Deel je ervaringen!