“Helemaal in balans!”
Beoordeling van Restaurant Odessa

Restaurant Odessa
Reserveren met
Restaurant Odessa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 330 Restaurants in Nijmegen
Beschrijving: Odessa is een eigentijds restaurant dat werkt met verse, seizoensgebonden en biologische ingrediënten. Bij Odessa ben je in een ontspannen sfeer en eet je heerlijke maaltijden in combinatie met lokale ambachtelijke bieren of een goede wijn.
10 oktober 2018 beoordeeld

De kaart beloofde al veel goeds en dit werd zeker waar gemaakt. Tel er de vriendelijke en goed functioneerde bediening en de gezellige atmosfeer bij op en dit is voor ons (6 personen) een topper!

Datum van bezoek: oktober 2018

17 september 2018 beoordeeld

Heerlijke kaart, gewone ontspannen sfeer. Prima inrichting, mix retro, trendy, huiselijk. Tafels staan op prettige afstand van elkaar. Geschikt voor allerlei gelegenheden. Wij aten er met onze volwassen dochters. De Bio bio rode wijn was aan te bevelen.
In het begin kwam de bediening wat moeizaam op gang, maar de tweede helft werd dat goed gemaakt. Wat fijn dat je hier nog gewoon een karaf water krijgt die ook nog bijgevuld wordt als hij leeg is. Loop zeker even net buiten de hoofdstraten van het centrum naar de Duivengas. Odessa is het helemaal waard.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel erg lekker gegeten. Super vriendelijke bediening en een mooi buiten terras. Helaas werd het een beethe fris dus konden we fijn binnen eten. Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk en gezellig restaurant! Het eten was heerlijk en de bediening was top! Nog een gezellig telefoongesprek gehad met de chef-kok
Mocht je om een recept verlegen zitten? Voldoende receptenboeken aanwezig!

Datum van bezoek: mei 2018
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen veganistisch gegeten, ruime vegan keus en goed aangegeven. Het eten was lekker, niet heel culinair maar eerlijk en goed uitgevoerd. Verder knusse en informele sfeer. Aanrader wat mij betreft.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Odessa bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Odessa geweest? Deel je ervaringen!