“Etentje voorafgaand aan theatervoorstelling ”
Beoordeling van Restaurant Odessa

Restaurant Odessa
Reserveren met
Restaurant Odessa is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 347 Restaurants in Nijmegen
Beschrijving: Odessa is een eigentijds restaurant dat werkt met verse, seizoensgebonden en biologische ingrediënten. Bij Odessa ben je in een ontspannen sfeer en eet je heerlijke maaltijden in combinatie met lokale ambachtelijke bieren of een goede wijn.
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk en gezellig restaurant! Het eten was heerlijk en de bediening was top! Nog een gezellig telefoongesprek gehad met de chef-kok
Mocht je om een recept verlegen zitten? Voldoende receptenboeken aanwezig!

Datum van bezoek: mei 2018

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen veganistisch gegeten, ruime vegan keus en goed aangegeven. Het eten was lekker, niet heel culinair maar eerlijk en goed uitgevoerd. Verder knusse en informele sfeer. Aanrader wat mij betreft.

Datum van bezoek: april 2018
31 december 2017 beoordeeld

Huiskamer idee. Kleine kaart. Niet iedereen vond alles even lekker. Moeilijk te vinden dus van te voren goed kijken. Zullen niet snel terug komen..

Datum van bezoek: oktober 2017
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Biologisch en goede kwaliteit. Heerlijk klaargemaakt en heel betaalbaar . Ook nog leuk zitten. Nou wat wil je nog meer? Ja goede bediening en ook dat was het geval! Dus doen!!!

Datum van bezoek: november 2017
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zo bijzonder gegeten. Ook zeker niet slecht. Gewoontjes dus: dat vat het eigenlijk het beste samen. Het duurde lang voordat we eten kregen. Inrichting vinden wij niet heel sfeervol: beetje studentikoos.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurant Odessa bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Odessa geweest? Deel je ervaringen!