31 mei 2018 beoordeeld

Wij waten voor de 2e keer in dit hotel mede door dat fantastische uitzicht. Gekozen voor een iets grotere kamer op de 13e verdieping met uitzicht naar Nijmegen. Zodra je de kamer binnenkomt is het genieten. Het ontbijt is zoals altijd bij van der Valk prima. Wij hebben 2x naar volle tevredenheid gedineerd in het restaurant. Het treinstation naast de deur is ook heel prettig. Kortom, een aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marije v, Eigenaar van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

30 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend hotel! Fijne kamers met goede bedden - op een 15 minuten van het centrum van Nijmegen.

Uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit, goede koffie en verschillende eiergerechten - allemaal vers gemaakt!

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

29 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden schitterende hoekkamer met dito uitzicht met alles tiptop voor elkaar. Alleen de bergruimte vind ik aan de krappe kant, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Treintje vlak naast station, binnen vijg minuten in Nijmegen.

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zullen uw verbeterpunten zeker bespreken, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

27 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden de Queen kamers en die waren top!
Netjes schoon, goed onderhouden, prachtig uitzicht.
Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en werd netjes op tijd aangevuld. Prijzen van de drankjes in de bar waren zeer schappelijk.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel!

24 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden een hoek/comfortkamer aan de Waalzijde. Kamer was mooi en erg schoon. Het uitzicht was echt super. Het brd was wel wat te zacht naar mijn zin en de kussens vonden wij ook niet zo prettig. Ontbijt was weer heerlijk, we hebben genoten.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marije v, Eigenaar van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Wendy,
Hartelijk dank voor uw review! Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken, hartelijk dank voor het delen hiervan. We kijken er naar uit u desondanks toch nog een keer terug te zien in ons hotel!