“Enkele dagen Arnhem”
Beoordeling van Bar Restaurant Graaf Otto

Bar Restaurant Graaf Otto
Reserveren met
Bar Restaurant Graaf Otto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 58 van 333 Restaurants in Arnhem
Beschrijving: Graaf Otto is jouw adres voor een perfecte koffie met taart, een gezellige borrel, lunch of diner in een relaxte sfeer aan het Graaf Ottoplein in Arnhem!
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening door nette jongedame. Ook de chef kok was een jonge kerel. Je kan hem met zijn collega in alle rust bezig zien in zijn open keuken. Desondanks gaat alles erg vlot en goed georganiseerd! Mooi afgewerkte gerechten, heerlijk van smaak; het vlees is perfect gegaard zoals gevraagd en heerlijk mals. De jongedame komt regelmatig informeren of alles naar wens is.
Een kwaliteitsvol restaurant met een fantastische en goed op elkaar afgestemde jonge crew. We hebben er van genoten! Proficiat!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken..fijne bediening... men kan kiezen uit alle op de kaart aanwezige opties...zelfs een 4 of 5 gangen is met bijbetaling mogelijk. Locatie..in bistro achtig sfeer. Echt een bistro restaurant wat wij iedereen kunnen aanbevelen.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer bij Graaf Otto gegeten obv de goede recensies en het bleek een fantastische keuze!
Het personeel is al direct bij binnenkomst zeer spontaan en vriendelijk op een ontspannen en oprechte manier.

We hebben gekozen voor 3 verschillende kleine gerechtjes en smaakten ons allemaal even heerlijk. De opmaak van de gerechten is echt prachtig, daar wordt duidelijk veel aandacht aan besteed. We hebben ervoor gekozen om de gerechten één voor één te laten komen en zouden dat ook aanraden. Ons werd de keuze gegeven om het tegelijk te laten komen of bv 1 en dan 2, maar dat zou afbreuk hebben gedaan op de geleverde kwaliteit naar ons gevoel omdat de gerechten juist met zoveel zorg samengesteld en opgemaakt zijn.

Met betrekking tot het eten en de service hebben wij niets aan te merken, daarom is het ook zo jammer dat er toch wat andere factoren zijn die we niet thuis vinden horen bij het soort gerechten en met name de precisie van de presentatie hiervan.
De desserts werden geserveerd op schoteltjes ipv bordjes. Na de prachtige gerechten was dit een opvallend detail.

Het interieur voelt kaal aan. Ik zat met mijn rug naar de straatkant en keek daarom tegen een 5/6m grijze kale muur aan, zonder enige decoratie. Ik begrijp ergens de keuze voor de raampartijen zonder gordijnen, maar daardoor voelt het interieur onaf aan. Textiel zou het geheel wat meer zachtheid en gevoel van "thuiskomen" hebben gegeven.
Naast de grote grijze muur zat een glazen raam wat uitkeek op wat leek het rokershok van het personeel. Hier zag ik nl. met enige regelmaat keukenpersoneel roken. Dit vind ik opzich al niet erg netjes en hygiënisch, maar ik zag ook dat één van de jongens daarbij zijn keukenhandschoentjes nog aan had.

Voor het eten en de service zou ik 5 "sterren" gegeven hebben (wel 10 als dat had gekund), maar door bovenstaande puntjes toch maar 4.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Lekker , avontuurlijk, verrassend , smaakvol en goed geportioneerd zijn de woorden die het meest van toepassing zijn ! Prima, informele , bediening !!

3 juli 2017 beoordeeld

Fijn restaurant op een mooie locatie. Midden in een woonwijk vlak bij het centrum van Arnhem. Goed te bereiken en het is er altijd heel gezellig. Het personeel is lekker spontaan en behulpzaam. Ze weten goed wat er op de kaart staat en kunnen vaak nog wat extra's vertellen, erg leuk. Goede service, zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Bar Restaurant Graaf Otto bekeken, bekeken ook

In Bar Restaurant Graaf Otto geweest? Deel je ervaringen!