“Eten: Top / Personeel: mwah”
Beoordeling van King of India

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 111 van 344 Restaurants in Arnhem
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe Covid-regels zorgen voor wat stress bij de eigenaar. Personeel is niet alert, wel erg vriendelijk. Het eten was top! Naan-brood en de Butter chicken om te smullen! Omdat we om 22u uit de zaak moesten, was er geen tijd meer om het toetje te nemen van het 3-gangen-menu.

Datum van bezoek: oktober 2020

14 september 2020 beoordeeld

met twee personen een drie gangen menu genomen. Voorgerecht (soep) werd zeer snel geserveerd. Daarna kwam het wachten op het hoofdgerecht. Na een uur toch maar even geïnformeerd waar dat bleef. We kregen de indruk dat ze ons totaal vergeten waren. De bediening leek ons ook zeer chaotisch. Na onze navraag kwam het hoofdgerecht vrij snel. Het lamsvlees was erg taai en te lang gebakken. Niet te eten. Dit aangegeven bij de bediening. Deze bood een ander gerecht aan. Gezien de eerste ervaring met de wachttijd hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Conclusie, vriendelijke bediening maar lastig te benaderen en chaotisch. Eten zeer zeer matig.

Datum van bezoek: september 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb heerlijk gegeten bij King of India, lekkere authentieke gerechten zoals tandoori chicken en tikka masala, we kregen een verrassingsmenu omdat we een kortingsbon hadden en dat was zeker niet minder maar van zeer goed kwaliteit!

Datum van bezoek: februari 2020
6 november 2019 beoordeeld

Restaurant was redelijk sfeervol aangekleed, al stonden de tafeltjes wat dicht op elkaar. De bediening was snel, misschien iets te snel (2 minuten na de menukaart kwam al de vraag of we een keuze hadden kunnen maken). Ook kwam de koffie na het hoofdgerecht na ongeveer een minuut. Hierdoor kreeg je het gevoel of ze een beetje haast hadden. Het eten was echter heerlijk, met een uitgebreid menu. Het bijgerecht (dhal curry) had wat meer smaak mogen hebben.

Datum van bezoek: november 2019
1 november 2019 beoordeeld

Op het moment dat men aangeeft all you can eat te willen, Duurt het twee uur voordat je voorgerechtje krijgt. Vervolgens vraag je netjes aan bediening of het eten nog lang duurt wordt er schaapachtig gelachen en doet men hier verder niets aan/mee, geen excuus, helemaal nada noppes niks! we hebben voorgerecht en drankje afgerekend en hebben het restaurant verlaten. Absoluut geen aanrader! Voor ons (we waren met 4) nooit meer king of india! Bespaar je geld en moeite, is een NO GO!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die King of India bekeken, bekeken ook

In King of India geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.