“Vervelend publiek; voortijdig vertrokken”
Beoordeling van Eight Media

Eight Media
Geclassificeerd als nr. 256 van 337 Restaurants in Arnhem
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was op zich een avontuur om dit restaurant te vinden. Dat lukte. De avond dat wij er dineerden was het Italiaanse keuken. Gastchef was Toffolo Trello, dus de verwachtingen waren hooggespannen. Helaas zijn wij niet verder gekomen dan twee voorgerechten (Suppa Propoli en het Siciliaanse notenquintet). Overheerlijk. Dat moet echt wel gezegd worden.
Helaas werd de sfeer in het restaurant deze avond door een aantal andere gasten volkomen verziekt door hun luidruchtige (stomdronken) en ronduit aanstootgevend aanwezigheid. Het aanwezige personeel liet het gebeuren, of was niet in staat het een halt toe te roepen. Twee van deze gasten meen ik met 95% zekerheid te herkennen in eerder geplaatste reviews. Kennelijk behoren zij tot de ‘stamgasten’ van dit restaurant. Ik hoop dat Eight Media op hen kan draaien. Wij besloten het restaurant voor het hoofdgerecht te verlaten en trokken hiervoor een sprint naar een volgend restaurant.

Datum van bezoek: november 2017

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring!!! Afgelopen maandag met mijn lieve vrienden en vriendinnen gegeten in deze topper in het bourgondische Arnhem. En hoe! We hadden met z'n twaalven "Die Stube" gereserveerd, de tafel in het hart van de keuken. En wat zijn we verwend door Yarne Sluimer en zijn brigade! Niets was teveel gevraagd, en mag ik ook de bediening onder leiding van Adam Chapman even in het zonnetje zette? Kortom een heerlijk middagje uit! Na een welkomstdrankje werden we geleid naar onze speciale plek in de keuken. We moesten het maar over ons heen laten komen, het Sprint zero x-pressions menu! Met daarbij uiteraard de zorgvuldig uitgekozen wijnen! Geen opsmuk en bla bla maar recht uit het hart en met kennis van zaken presenteerde Chef Yarne een adembenemende Thaise Pompoenbouillaise met een verfijnde tapenade van wilde koriander en een rilette van met de hand geplukte Tibethaanse tuinkruiden. Het meesterlijke gerechtje werd opgediend in combinatie met een slow- baked, agile broodbelevenis van Sous-Chef Adam. Een streling voor de tong en een ware lust voor het oog. Het geheel werd op onovertroffen manier gecomplementeerd met het succesnummer van dit resteaurant, de "Cucumber Paradise". Kortom woorden schieten echt te kort of zoals mijn goede vriendin J. de B. zei:" ongelofelijk en onvergetelijk!" Dank topteam van Yarne en Adam en tot snel weer!!!

Datum van bezoek: september 2017
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Getrakteerd op een heerlijke soep bij de lunch. Ondanks het goede gesprek ontdekte ik toch steeds iets nieuws. De sinaasappel was een verrassing. Smaakt naar meer!

Datum van bezoek: september 2017
22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je chef Gaetano treft in de keuken mag je jezelf gelukkig prijzen. Heerlijk verse vis, vlees, groenten en pasta worden in een handomdraai omgetoverd tot een magistrale lunch, vergezeld door een passende wijn. Ik heb de Japanse kaart nog niet uitgeprobeerd, maar kom er zeker een keer voor terug!

Datum van bezoek: januari 2016
30 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Was op bezoek en kon bijna direct aanschuiven voor een heerlijke couscous met kippenbout van de slager en erg smaakvolle saus. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Eight Media bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In Eight Media geweest? Deel je ervaringen!