“Hemels genieten!”
Beoordeling van Hemels

Hemels
Geclassificeerd als nr. 48 van 333 Restaurants in Arnhem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben eerst genoten van een aantal ontbijtgerechten: pancakes en roerei. Wat was dat zalig! Ook het drinken was goed, heerlijke thee en goed warme cappuccino. De sfeer is heel prettig, ontspannen, oog voor de klant. Daarom na een paar uur weer teruggekomen voor een heerlijke lunch. Ook nu weer genoten van goed belegd brood met eerlijke en heerlijke ingrediënten. Het is net een vakantiemoment, echt even er helemaal uit en genieten, heel fijn.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras koffie gedronken met de gemarmerde brownie. Cappucino en espresso smaakte goed, en je zit zowel buiten als binnen goed.

26 december 2017 beoordeeld

Het is een leuk verantwoord koffietentje in een zijstraatje in de stad.

Ze hebben kwalitatief goede en enigszins verantwoorde producten op de kaart staan.

Punt van aandacht vind ik dat op de stoelen voor het raam na de stoelen niet uitnodigend, lees comfortabel genoeg zijn om er lang te blijven zitten.

Het hit-and-run idee is het meer voor mij.

23 november 2017 beoordeeld

Samen met een vriendin hier een heerlijke high tea gehad. Een keer wat anders dan de standaard high tea en allemaal huisgemaakt! Er zaten heel veel verschillende gebakjes en hartige hapjes bij en allemaal lekker! Een echte aanrader!
Ook hun ontbijt is zeer aan te bevelen. Vooral de Zondag variant met huisgemaakte granola en een overheerlijke scone!

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om even te landen als break tussen het winkelen. Lastig om te kiezen tussen al die verschillende soorten taartjes. Niet alleen lekker maar ook elk een prachtig plaatje.

Reizigers die Hemels bekeken, bekeken ook

In Hemels geweest? Deel je ervaringen!