“Oudste bistro”

Bistro de Bok
Geclassificeerd als nr. 39 van 333 Restaurants in Arnhem
Keukens: Barbecue, Frans
30 januari 2018 beoordeeld

Bistro Bok is de oudste bistro van Arnhem.
Eten is redelijk en veel wordt door de kok (zeer klein keukentje) ergens van buiten het pand kant en klaar gehaald.
Domweg te weinig ruimte voor 2 koks en te weinig ruimte voor alle bereidingen.

5 november 2017 beoordeeld

Wij hebben met 8 mensen een geweldige avond gehad. Heerlijk eten, leuke, invoelende bediening. Alles in een relaxte sfeer, waarbij we lekker met elkaar konden praten zonder teveel achtergrond geluiden. Beslist een aanrader!!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro De Bok zit in een erg gezellig straatje. Met enige fantasie waan je je in een straatje op Montmartre in Parijs!

De Bok is een klassieke bistro met dito sfeer. De bediening is vriendelijk en correct. We hebben al een aantal keren hier gegeten en telkens vraag ik me af wat er mist en wat er beter kan. Het mandje brood met sausjes is prima en de slakken zijn goed. De saté van varkenshaas is net een beetje te gaar en tegen het taaie aan, de satésaus is prima. De salade is lekker. De gebakken aardappeltjes komen echter niet uit de boter maar uit de frituur en dat moet je gewoon niet doen als bistro.

Al met al is het te makkelijk, je voelt geen bezieling in het koken. Ook in een bistro moet de keuken elke dag volle bak gaan. Maar goed ik moet ook eerlijk zeggen dat de prijzen niet aan de hoge kant zijn!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker weer. Gewoon prima entrecote op klein tafeltje in de steeg. Prima om even te eten. Geen gedoe. Veel toeristen, rondom veel gesprekken in Engels. Tapbier was halverwege op.

16 april 2017 beoordeeld

Heel eerlijke en lekkere keuken, zeer vriendelijk personeel. Aangename sfeer en vlotte bediening.
We zijn hier toevallig gekomen nadat we bij andere plaatsen meer dan een 1/2 uur mochten wachten. Door dat we een stadswandeling hadden gedaan van reisroutes waren we door de Duizelsteeg gepasseerd en hadden we dit restaurantje gezien. Blij dat we hier nog een tafeltje vrij vonden.

Reizigers die Bistro de Bok bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Arnhem, Gelderland

In Bistro de Bok geweest? Deel je ervaringen!