Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Travelocity
Hotels.comUS$ 94
PricelineUS$ 95
Beoordeeld op 17 september 2022

Nette kamer. In de zomer denk ik wel erg warm. Er was geen airco op de kamer. Het menu in het restaurant viel tegen. Stond geen dingen op die we lekker vonden. Ontbijt was prima. Sauna was fijn. 2 nachten voor 200 euro inclusief ontbijt was een prima prijs.

Datum van verblijf: september 2022
Hotel Arnhem, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2022

Geachte mevrouw Leontien,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat ontzettend fijn dat uw verblijf over het algemeen naar wens is geweest. Wij hebben uw opmerking betreft het diner genoteerd en zullen intern bespreken met onze chef kok hoe we dit kunnen verbeteren.

Mocht u ons in de toekomst nogmaals willen bezoeken, staan wij graag weer voor u klaar.

Beoordeeld op 16 september 2022

Mooie junior suite, maar wel muffe / rokerige geur. Bij gebruik van bubbelbad komen er opeens dooie beestjes uit de bubbelgaten... wat ik pas merkte nadat het badschuim was weggetrokken.... wel compensatie aangeboden gekregen dus goede servive. kamertemperatuutinstelling lijkt niet te werken (ventilator wel).

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte dhr. Alex D.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat ontzettend vervelend dat er beestjes uit de bubbelgaten kwamen, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Wij zijn blij dat onze tegemoetkoming u tevreden heeft gesteld. Wij danken u enorm voor uw komst en hopen in de toekomst op een zorgeloos verblijf!

Beoordeeld op 11 september 2022

Ronduit een smerige kamer. Wij hadden het niet verwacht, we hebben het reisje en verblijf van onze kinderen aangeboden gekregen voor ons 50 jarig huwelijk. Maar achteraf zijn we behoorlijk teleur gesteld. Het is toch zo dat je voor die prijs die wij hebben betaald toch wel een schonen kamer mag verwachten?. Maar dit was schrijnend hoor. En het vervelende de mensen achter de balie, maken maar steeds een excuus. Ik heb zelf mijn leven lang in de verpleging gezeten, en daar moest en kan alles steriel zijn. logies natuurlijk maar op deze wijze .Dat kan je niet maken. De dames in het hotel hebben de kamer voor ons nog een beetje redelijk gemaakt .En wat moet je, daar sta je dan na een 2 uur durende reis. Met je koffers.. Ik houw nu op en hoop dat ik de 200 woorden heb volbracht.

• Reistype: Reisde alleen
Hotel Arnhem, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat ontzettend vervelend dat uw kamer qua hygiëne niet was zoals u van ons mag verwachten. Wij hechten veel waarde aan hygiëne en vinden het vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij zullen intern bespreken met de desbetreffende afdeling om extra alert te zijn op de schoonmaak. Hopelijk kunnen we hierdoor onze kwaliteit gaan verbeteren.

Mocht u ons een tweede kans willen geven, zullen wij er alles aan doen om uw verblijf zorgeloos te laten verlopen.

Beoordeeld op 11 september 2022

Prima hotel op prima locatie, geweldige lunch en ontbijt. met zeer vriendelijk personeel. De kamers waren schoon.
In het algemeen zou ik in de badkamer van een tweepersoonskamer ook twee wastafels, of ten minste twee kranen aanleggen.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn dat uw verblijf in ons hotel naar wens is geweest en dat u heeft genoten van de faciliteiten. Wij zullen uw opmerking met betrekking tot de badkamer noteren en meenemen in onze renovatieplannen.

Wij danken u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 september 2022

Prima locatie om te fietsen naar arnhem en omstrekenen . Het is heuvelachtig en een e- bike huren is een must. Verder is het personeel vriendelijk, de kamer ruim en schoon en het ontbijt super goed. Iefereen aan te raden.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dat u heeft genoten van de omgeving. Wij danken u enorm voor uw komst en hopen u in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen.