Beoordeeld op 28 juli 2020

We hadden dit hotel geboekt omdat er niets anders beschikbaar was. Het voldeed aan de verwachting: basic kamer (niet heel schoon; er lag nog wat afval van de vorige gast onder het bed), en overall was het hotel een beetje gedateerd en toch vooral gericht op de 50+-er. Wel rustige kamer. We voelden ons niet veilig bij het ontbijt: er waren teveel mensen die zich ook nog eens niet aan de afstandsrichtlijn hielden, en het eten in het lopend buffet lag er open en bloot om door iedereen aangeraakt te worden. Dat was voor het hotel geen reden om ontbijt op de kamer aan te bieden: voor een standaard ontbijt waar we al voor betaald hadden werd daarvoor €7,50 per persoon extra gerekend. Onbegrijpelijk in deze corona-tijd.

Datum van verblijf: juli 2020
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven wij ernaar een hoge mate van service en kwaliteit na te streven. We vinden het dan ook erg jammer dat dit in uw geval niet is gelukt, onze excuses hiervoor. Ook tijdens deze Corona tijd houden wij ons zo goed mogelijk aan de richtlijnen die vanuit het RIVM zijn afgegeven. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via marketing@arnhem.valk.com.

Wanneer u ons in Hotel Arnhem nog eens een kans zou willen geven, zullen wij ervoor zorgen dat de service zal zijn zoals u mag verwachten.

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Over het algemeen is het bij Van der Valk altijd goed, zo ook in Arnhem. Dit hotel is zeer gunstig gelegen aan de rand van zowel de Hoge Veluwe als het centrum van Arnhem en in de buurt van diverse musea/bezienswaardigheden. De comfort kamer die wij hadden gaf ons precies wat het moest geven: comfort. Koffie/thee aanwezig in de kamer en een badkamer met bad/douche combinatie én douchecabine. Fijn overnacht en ook nog eens heerlijk ontbeten.

Datum van verblijf: juli 2020
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Beoordeeld op 26 juli 2020

Perfect hotel, goede bediening en zeer vriendelijk personeel. Qua locatie is dit een top locatie. Alle belangrijke evenementen zijn binnen 5 tot 15 minuten rijden. Zoals Burgers Zoo en Nederlands Openlucht Museum. Iets verder weg is Ouwehands Dierenpark, dit is 29 minuten rijden.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoek aan Arnhem brengen dan staan wij graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 21 juli 2020

heerlijk een dag er tussen uit we hadden een arrangement met scooter en diner. Diner was heerlijk zoals altijd en de scooter rit over de postbank was heerlijk en prachtig. Dit is echt een aanrader om eens te doen.

Datum van verblijf: juli 2020
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u een verblijf heeft gehad in ons hotel en heeft genoten van uw arrangement.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 juli 2020

Gastvrij ontvangst, schone, mooie en comfortabele kamer. De bedden waren prima. We hebben 's avonds genoten van een heerlijk diner met een vriendelijk en gezellige bediening. Goede service en lekker eten. Heerlijk ontbijt met ruimte keuze en goede koffie. Ook de afrekening was zeer plezierig afgehandeld. Prima Hotel!

Datum van verblijf: juli 2020
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Geachte Sekreve,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en u heeft genoten van onze service. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!